• PerG

Gråmelerade mjukisbyxor på stan

Vad tycker ni om att ha på sig gråmelerade mjukisbyxor på stan (alltså inte hemma softandes i soffan framför Melodifestivalen)?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gråmelerade mjukisbyxor på stan
  • Twilight

Det får man väl ha om man vill, jag struntar fullkomligt i vad folk har på sig

♥Älskade barn, vad vore mitt liv utan er♥
  • Cornellia

Tycker inte det är snyggt, men jag ser ingen som helst anledning att alltid försöka vara snygg bara för att jag ska på stan. Jag bor på stan och inte piffar jag till mig / byter kläder för att jag ska ut med hunden, eller köpa mjölk. Nej då får mysbyxorna duga.

• Ellie88

jag skulle valt svarta istället! ne skämt och sido.
    ser ju inte hög klassigt ut men måste man vara snygg och fräch varje dag då?

så länge de är hela och rena spelar det väll ingen roll.
    jag går inte på stan för att kolla på andras byxor

• Southern Belle

Haha, det kvittar väl?! Det kan ju vara så att de är på väg till gymmet? Eller på väg hem till någon för att sitta i soffan och titta på Melodifestivalen?!

a balanced diet is Chocolate in both hands
  • rosyposy

Alltså, det är ju inte direkt snyggt, men ser inget konstigt med att gå i det till affären eller liknande (gjorde det ofta då jag bodde inne i stan).
    Men jag tycker inte det passar för en utekväll eller om man ska gå och äta på restaurang (möjligtvis McD kanske).

• alvaereva

Big NONO. Jag bor i en sketen håla på landet, har två minuter till affärn (som heter Handlarn, värsta lantisaffären) men skulle aldrig i hela mitt liv ens gå den lilla biten i såna byxor. Det verkar jag dock rätt ensam om har jag sett.

• Bonanza

Jag skämdes ihjäl i fredags när jag faktiskt inte klarade av att byta om från mina mjukisbyxor, höggravid med foglossning som jag är. Jag hade snygg kappa och snygga stövlar och smink och skulle bara handla mat, men det kändes ändå sjukt sunkigt med mjukisbyxor utanför hemmet.

• rasajj

Bryr mig sallan vad andra har pa sig och inte piffar jag sjalv upp mig for att ga utanfor dorren heller. Salange jag inte hamnat pa nan av dessa sidorna sa anser jag att det jag har i garderoben duger

www.walmart-people.com/

poorlydressed.failblog.org/

I would know if I was insane, the voices would tell me.
  • lövet2

Ingen åsikt. Jag tittar inte på vad andra människor har på sig och tar för givet att ingen annan gör det heller. Själv har jag svarta mjukisbyxor i de flesta sammanhang ...

Svar på tråden Gråmelerade mjukisbyxor på stan