tygblöjetråden del 6
Jag har tänkt köpa tyg till pockets på www.babyheaven.se det blir inte allls dyrt, ca: 60 kr /blöja skulle jag gissa.
Ni som sytt redan, vilket mönster använde ni? //a!
Jag har tänkt köpa tyg till pockets på www.babyheaven.se det blir inte allls dyrt, ca: 60 kr /blöja skulle jag gissa.
Ni som sytt redan, vilket mönster använde ni? //a!
Jag har redan fixat mönster från Ottobre, men det är lite svårtytt. Men det kanske blir bra sen när jag får alla bitar på plats.
Jag känner mig så pass osäker att jag köper via Babyheaven denna gång för att få allt jag behöver och så att jag inte missar något. Hon verkar kunnig, bra att kunna be om råd oxå.
Looka:
Jag kör med imse formsydda och det funkar alldelles utmärkt. Jag är inne på andra barnet med dem nu..
Det du får göra är att vika ner bak kanten och ev lite runt benen. Men jag tycker om dem.
Jag har både vik och forsydda till bumpy dag/natt och ull. Jag tycker Ull är oslagbart. Att köpa pockets för alla slantar är ju inte så kul eftersom de kostar. Men det är ju en smaksak förståss,
som du mäsker slår jag ett slag för imse formsydda, det går ju att fylla dem så mycket du behöver + att de räcker hela perioden. Ja, du kanske kan köpa tre fyra styckern och prova. Så hittar du din favorit säkert...
Knyttet och K: Vart köper du "Popolinis"? Jag kommer inom en framtid att behöva fler byxor...