Inlägg från: Mammatilltretroll |Visa alla inlägg
  • Mammatilltretroll

tygblöjetråden del 6

Det beror ju helt på vilka tygisar man har..

Meja har FuzziB och kan ha vilka kläder som helst i sin rätta storlek..

• Mammatilltretroll

Blixa: Vi började knäppa ett snäpp lösare (!!!) i benen och då verkade de sitta bättre för nu läcker de inte lika ofta..

Märkligt! MEn de ser ut att sitta jättelöst nu tycker vi..

Vi kör med EC så hon kissar potta/Toa också så det är inte kissmängden som ställer till det hos oss..

tack för att du tänkte på oss!!

• Mammatilltretroll

Har en kompis som bor i USA nu ett tag och funderar på att beställa pockets via henne..

Om hon skriver gift på paketet..hur stor risk är det då att åka på tull?

Hur mkt billigare är det att beställa från USA än från Babykind?

Hjälp! :D

• Mammatilltretroll

Mumsickan: Åh jag vill köpa
    Det är de i strlk M/L med sidoknäppning?
    Vikken färg är det?

Jag kan tänka mig att byta om du vill ha Fuzzi strlk M hellre?

• Mammatilltretroll

lene: jag gillade inte passformen på wonderoo eftersom de var så hårda i resåren..
    Men Fuzzi och Babyheaven fungerar bäst här hemma..

• Mammatilltretroll

Tille: MOE inläggen (Mother of Eden MicroTerry) är väl de som är mest poppis till Fuzzi tror jag.. Sen kan man behöva ha något extra om barnet kissar mycket/har blöjan länge.. Du kan vika en microfibertrasa(finns at köpa på ICA) på 3 delar och lägga in tillsammans med inlägget..

Rispapper används inte till Fuzzi..

VI älskar Fuzzi

• Mammatilltretroll

Tille: Japp ett MOE, en booster (vilket är typ en microtrasa eller tunnare nlägg.. booster är alltså något som ökar uppsugningsförmågan)
    Rispapper är mer för vikisar tror jag...

Fuzzi köper nu nog billigast från www.babykind.co.uk eller allra bästa innan man vet om man gillar dem är väl att köpa begagnat.. www.sjalbarn.se är toppen för begagnade blöjor!

Svar på tråden tygblöjetråden del 6