Inlägg från: Fancy Face
|
-
Jag hade mått dåligt resten av mitt liv och fått gå på mediicner och gå hos psykologen, hade aldrig förlåtit mig själv. För mig är detta fullkomligt sjukligt!
-
Du kan ju inte gemföra det med att slå ihjäl sitt husdjur o sen äta det? Har du ett sällskapsdjur själv= En hund eller katt? Hade du kunnat döda de djuret o sen äta det?Themis skrev 2011-02-20 19:21:32 följande:Snacka om att du hade haft problem då på en öde ö...
På en ö hade man fått döda ett djur som du inte har en sk relation med o älskar. Inte alls samma sak. -
Det är nnog så lätt ja, men fyfaroå vad det hade satt spår i mig som älskar djur!Fru U skrev 2011-02-20 19:25:13 följande:Det är inget svårt att slå ihjäl ett djur ju. En spade är bäst men alltså en sten fungerar tycker jag. Vet inte vad du tycker -
Jo men nu var dom inte i det läget, utan dottern ville bara inte ha djuret längre, så istället för att sälja eller skänka så döda hon djuret o åt upp det! Inte friskt!Fru U skrev 2011-02-20 19:29:47 följande:Mat är mat. Om man svälter. -
Undrar jag med, djurpolisen borde finnas här. Jag ska ärligt säga att om människan inte var anonym så skulle jag polisanmält det! Det är sjukt o riktigt olagligt att göra så mot ett djur.Ana Jessica skrev 2011-02-20 19:29:48 följande:Hufffff.... Hur fick du ens idé att äta upp stackaren??? -
Gemför med Robinson, dom förstår man fick döda djur för att få mat.Fru U skrev 2011-02-20 19:31:17 följande:Ibland måste man vare sig man vill eller inte
Men det är en stor skillad på detta som denne gjort.
Hon kan få straff för det.Ekolgisk vet jag inte.Fru U skrev 2011-02-20 19:31:39 följande:Ekologiskt om nåt -
Jasså det får man? Jag tycker du ska ringa polisen o fråga den frågan, o sen tycker jag du ringer en veterinär, o sen sist tycker jag du ringer en läkare o ber denne bedömam om du e fullt normal.Fru U skrev 2011-02-20 19:34:15 följande:Vilket straff då? Man får lov att döda sina djur och äta upp dem -
Lämnar denna tråden nu, för man lär få skrivstop om jag fortsätter här..
Har lämnat min synpunkt!
Sjuka folk finns det överallt...