• tacksamheten

Vad gör din man/sambo just NU?

Min man är ut och kör bil.
    Han ska hämta några pärmar med papper och sen sitta hemma i kväll
    och göra någon redovisning.

• Svar på tråden Vad gör din man/sambo just NU?
  • Elenas hasselbackspotatis 86

Mischoooo; hoppas det går bra!

Min man tittar på en ganska rolig film (verkar det som på hans skratt som ekar in hit i sovrummet...), "blast from the past" tror jag den heter...

• MiScHoOo
    Elenas hasselbackspotatis 86 skrev 2011-07-13 00:29:38 följande:
    Mischoooo; hoppas det går bra!

Min man tittar på en ganska rolig film (verkar det som på hans skratt som ekar in hit i sovrummet...), "blast from the past" tror jag den heter...
    tack snälla, sitter uppe för jag väntar ett samtal om det, Eftersom jag själv är dålig pga av illamående så klarar jag inte av att möta upp honom och jag fick en utskällning idag när jag var på besök hos honom. Även han ligger på sjukhuset tänker han på mig och jag är jätte orolig fast jag vet att det är en lätt operation, Har trakasserat personalen ett antal gånger idag och frågat om han har åkt ner. Oooh min älskling Gråter
  • MiScHoOo

min älskling kom upp nu och han mår bra, lät drogad men hungrig och han ska äta smörgåsar, känner mig gråtfärdig att inte finnas vid hans sida just nu.

• Galatheaa

Min sambo sover, samlar krafter inför att vår son ska födas. Vattnet gick klockan 17.30 och nu väntar vi på att värkarna ska komma igång ordentligt, annars blir det igångsättning imorgon bitti.

• Emelie578

Min man är på skjutbanan med sin far, han hoppas väl på att bebis är ute innan 16 augusti (eller väntar till efteråt) så han kan vara med på starten av bockjakten =P 

• Elenas hasselbackspotatis 86

Han tar så lååång tid på sig så jag blir rastlös när vi aldrig kommer iväg till stranden

• dubbelnougat

Vet inte riktigt då mitt barn och jag är på semester och han är kvar hemma.

Svar på tråden Vad gör din man/sambo just NU?