• tacksamheten

Vad gör din man/sambo just NU?

Min man är ut och kör bil.
    Han ska hämta några pärmar med papper och sen sitta hemma i kväll
    och göra någon redovisning.

• Svar på tråden Vad gör din man/sambo just NU?
  • Nape

Ligger i soffan och försöker sno åt sig några minuters sömn till. *s* Det krälar barn över honom, marsvinet vrålar och Bollibompa står på högt. Ack ljuvliga söndagmorgon.

• Esprie

Han står i starten på vasaloppet,  resten av familjen sitter här hemma i soffan och hejar !

• Kazeer

Han fixar frukost åt familjen ... våfflor!

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Loviz

Hon sover och får så göra tills hon vaknar. Vi laddar för förlossning här så allt sovande är guld värt. Själv kan jag inte sova på morgonen, vaknar alltid tidigt nuförtiden. Men jag gick och la mig tidigt igår kväll + plus att jag sov middag på em igår. De tider som funkar bäst för oss att sova på - sover vi på. Så hon vaknar kanske om 2 timmar, om jag känner henne rätt. Under tiden surfar jag, kollar på tv eller läser.

• kakan88

Han sitter halvdöd i soffan och är trött efter en tuff helg, vår dotter har vägrat sova på nätterna...

• Gurkan

Söver sonen. Lilleman var uppe redan 5.30 och ville ha sin förmiddagslur redan nu så det tog sambon hand om :D

• Maybe
    Esprie skrev 2011-03-06 07:55:48 följande:
    Han står i starten på vasaloppet,  resten av familjen sitter här hemma i soffan och hejar !
    Min sambo sitter och kollar på vasaloppet och försöker tvinga mig att också se =)
    Ska försöka få honom att starta också om ett par år =)
  • ananders

Hon ligger och sover. Vaknar inte före 12.00 så det är ensamt på förmiddagarna på helgerna. Hade behövt damsuga men vill inte riskera att väcka henne.

Svar på tråden Vad gör din man/sambo just NU?