• mamion

Big Brother 2011-tråden

Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

"Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

• Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • Evia

Tack LjuvabiMola,,,lite ny på att chatta med,,var ett par år sen!  Ska nog lära mig igenFlört. Kul verkar de ha iaf när de sjunger!

• Santon

Ngn som vet ifall de ska göra en video? Och hur ska denna isåfall göras? Blir det kanske inspelningar från BB-huset och deltagarna? Lite klipp här och där och scener från studioinspelningen?

• Santon
    erajka skrev 2011-04-12 17:08:56 följande:
    Jag Hjärta er alla, trots att man inte tycker lika.... hjäääärtan...
    Det gör jag med
  • LjubaviMoja
    Santon skrev 2011-04-12 17:21:52 följande:
    Ngn som vet ifall de ska göra en video? Och hur ska denna isåfall göras? Blir det kanske inspelningar från BB-huset och deltagarna? Lite klipp här och där och scener från studioinspelningen?
    ja det tror jag nog för de har gjort så i de tidigare BB programen.

Men man vet aldrig
  • Nikhita
    Santon skrev 2011-04-12 17:09:00 följande:
    Om du menar mig så är jag hur lugn somhelst! Vädrar bara mina funderingar och åsikter. Vilket jag har rätt att göra.
    Förstår inte varför det är skildnad på personer och deras relationer och reaktionerna de skapar?
    Jag pratar faktiskt om deltagarna i BB-huset och har jag missat ngt nu eller får man inte skriva om allt som händer i huset? Är det toppic of the day som gäller och allt som är obekvämt och bidrar till diskussion ska undanhållas?
    Jag uppfatta dig mest som jäkligt förbannad, men var ju min felaktiga tolkning då, så typiskt! Haha
    Ja jag måste nog erkänna att jag har lite dubbelmoral ibland och dessutom favoriserar jag deltagare i huset, men jag hoppas det är okej att jag är med o diskuterar iaf?
    I don't worry cause everything's gonna be alright
  • Evia
    Santon skrev 2011-04-12 17:21:52 följande:
    Ja de har jue förra säsonger gjort en video, blir nog klipp den här gången.
  • Nikhita
    Evia skrev 2011-04-12 17:13:48 följande:
    Hey! Jag vill bara hälsa är ny här och har precis skaffat 24/7. Big brother verkar bli lite mer spännande nu och mkt tack vara alla er uppdateringar här Tungan ute. Tackar för det! Ja, jag blev fångad i ert spindelnät....
    Det var så jag fastnade! jag kikade in i den här tråden.. och då vart ju BB genast mkt roligare att följa!
    I don't worry cause everything's gonna be alright
  • Evia
    Nikhita skrev 2011-04-12 17:26:14 följande:
    Det var så jag fastnade! jag kikade in i den här tråden.. och då vart ju BB genast mkt roligare att följa!
    Precis!! de är livsfarligt att kika in på ett formum här antar jag ;) Förresten gillar jag Basshunter,,han kan han och han har fått liv i deltagarna ( men alla borde ha fått vara med men det kanske blir senare)
  • EnFisPåTvären
    Santon skrev 2011-04-12 17:16:26 följande:
    Men EnFisPåTvären...jag har inte någonstans i mitt inlägg nämt dig. Varför tar du åt dig? Det behöver du ju inte göra.

När det gäller det andra du skriver om kreti och pleti. Jag förstår inte riktigt hur du menar där?
    De inne i huset är ju inte kreti och pleti..de är en grupp och du säger ju själv att vad en eller två personer gör påverkar gruppen (och där håller jag med dig) men jag förstår inte hur en person då ska ha "rätt i" att lägga sig i 1 relation för att det påverkar gruppen, men inte ngn annans?
    Det är det jag förundras över? Jag får det inte att gå ihop alls?
    Haha, ärligt jag vet inte var jag fick det ifrån. Okej ska försöka förklara: ta en skolklass. Där var vi en klass och man hade de man umgicks tajtare med. Om någon av de andra gjort något jag inte fattade som Sara och Martin hade jag inte gått till dem men om mina bästisar i klassen gjort det samma hade jag pratat med dem - framför allt om den jag står närmast är ledsen. Jag såg hela samtalet och jag uppfattade det inte som att Peter la sig i utan att han ville reda ut en massa frågetecken om Sara som person i och med att de tre ändå umgås så tajt och Martin var ledsen. Jag hittar inte fler ord att förklara hur jag menar tyvärr.

Men skit samma - vi tycker olika, du tycker att han la sig i på ett onödigt sätt och jag tycker att han visade omtanke och hade en rak diskussion med en nära vän.

Vad gäller allt annat du är arg på ska jag försöka att inte ta åt mig.
  • EnFisPåTvären

Orkar man lyssna på det här...? Det gör ont i öronen. Och vad gör bartendern i båset - Jonas borde ha hört igår att hon inte lyckas träffa en ton rätt.

Svar på tråden Big Brother 2011-tråden