• mamion

Big Brother 2011-tråden

Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

"Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

• Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • nickefiki
    LillaLinan80 skrev 2011-04-18 19:55:33 följande:
    Jag har funderat...kan man verkligen gå upp så himla mkt i vikt genom att bara äta godis och skräpmat i ynka tre dagar??
    ja om man har lätt att lägga på sig
    jag skulle ökat minst ett kg om dagen, eftersom jag vanligtvis håller igen
  • Cillisen
    Joggi skrev 2011-04-18 19:39:57 följande:
    Ni har inte tänkt på att hon kanske ville? Annars skulle hon nog inte legat kvar.. Sen att hon såg uttråkad ut va väl kanske hennes pokerfejs för det var ju några andra i samma rum... Jag vet inte, bara ett allternativ till!
    Jo visst. men varför har man sex om man ska ligga och ha pokerface. Hon kan ju omöjligt njuta fullt ut då? Förövrigt tyckeer jag hela tjejen skriker osäker. Varför tillåter man annars att andra klämmer och känner på ens bröst osv? Jag hade sagt ifrån om någon kom fram och började smeka och klämma på mina.
  • Cillisen
    Santon skrev 2011-04-18 19:38:19 följande:
    Usch jag tycker faktiskt också synd om henne. Om man inte har ngn somhelst njutning av det...varför då "ställa upp"  som hon gör? Fattar inte heller Roddan (i detta fall, förstår inte killar överhuvudtaget som genomför det) som fortsätter när han märker att det inte ger henne ngt?

Eller så har vi fel och hon njuter för fulla magar och är välsignad med ett pokerface utan dess like?

Vad är det för blogg du läser? BBelva?*nyfiken*
    Jag ögnar igenom http://bigbrotherblogg.se/, http://classe-kinzakenza.blogspot.com/, bbelva och www.bigbrother.se Tyst
  • Santon
    Cillisen skrev 2011-04-18 20:01:48 följande:
    Jo visst. men varför har man sex om man ska ligga och ha pokerface. Hon kan ju omöjligt njuta fullt ut då? Förövrigt tyckeer jag hela tjejen skriker osäker. Varför tillåter man annars att andra klämmer och känner på ens bröst osv? Jag hade sagt ifrån om någon kom fram och började smeka och klämma på mina.
    Men det där med att hon har dåligt självförtroende har hon själv sagt. Det satt hon och berättade för martin igår under festen. Hon sa att hon mår dåligt, att hon har urkasst självförtroende och det pga att hon blivit utsatt för en hel del saker.
    Tycker synd om henne.
  • Cillisen
    Santon skrev 2011-04-18 20:06:18 följande:
    Men det där med att hon har dåligt självförtroende har hon själv sagt. Det satt hon och berättade för martin igår under festen. Hon sa att hon mår dåligt, att hon har urkasst självförtroende och det pga att hon blivit utsatt för en hel del saker.
    Tycker synd om henne.
    Jo hela hon skriker ju osäkerhet. Tycker också synd om tjejen.
  • Cillisen

Är det någon mer än jag som inte förstår syftet med detta uppdrag? Eller på vilekt sätt det är kul? Jag tycker det verkar så dumt det här med att hetsäta för att sen träna bort det.. Obestämd

• erajka
    Cillisen skrev 2011-04-18 20:09:58 följande:
    Är det någon mer än jag som inte förstår syftet med detta uppdrag? Eller på vilekt sätt det är kul? Jag tycker det verkar så dumt det här med att hetsäta för att sen träna bort det.. Obestämd
    ja ser heller inget kul med detta.. det är först och främst inte bra för magen att fyllas med så jävla mycket skit. Sedan att banta är ännu sämre!!! Chockar kroppen
Svar på tråden Big Brother 2011-tråden