• mamion

Big Brother 2011-tråden

Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

"Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

• Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • bananflugekärlek
    nollnollsju skrev 2011-05-07 01:51:56 följande:

Skriver i tråden för första gången, men har försökt hänga med så mycket jag har hunnit (ni skriver ju i turbofart). Håller med i så mycket av det ni skriver.

Nu har jag frågor om Katerina:

Vet nån om hon har växt upp i sverige? För hade hon varit min lärare i högstadiet (oavsett ämne) så hade jag plockat henne i småbitar pga språket. Jag skriver inte korrekt svenska, men prata kan jag.

Varför "plocka någon i småbitar" pga språket oavsett ämne? Det låter störtlöjligt.
  • emelielj

Där slank det iväg en röst på Peter till, frustrerad över att många idioter kommer rösta på Gurkan och Katta.
    Måste.. ha.. kvar.. Peter!

• Tenley
    emelielj skrev 2011-05-07 08:21:28 följande:
    Där slank det iväg en röst på Peter till, frustrerad över att många idioter kommer rösta på Gurkan och Katta.
    Måste.. ha.. kvar.. Peter!
    Ja verkligen, jag hoppas att Peter blir kvar!!!
  • emelielj
    Tenley skrev 2011-05-07 08:38:37 följande:
    Läste på bigbrotherkommentarer.wordpress.com omröstningen kring vem folk vill se lämna huset, det är väldigt jämt men peter leder där... Ring och rösta så peter får vara kvar!!!!
    Ja det är rätt lika ändå!

Varför är Gurkan autonominerad?
  • Tenley
    emelielj skrev 2011-05-07 08:40:50 följande:
    Ja det är rätt lika ändå!

Varför är Gurkan autonominerad?
    Han gick ut från helvetet och in till himlen. Skulle vara bäst om han fick lämna, den falska jäveln...
Svar på tråden Big Brother 2011-tråden