• maria81

Slemtrådar i ögonen, någon som har det eller vet vad det beror på?

Varje dag får jag dessa slemtrådar i ögonen, får dra ut dem, vare sig jag har linser på eller ej. Har inte hittat någon annan som får såna här äckligheter eller hittat vad det kan vara. Någon med erfarenhet?

mamma till Buspojkarna Jonathan och Elias *älskar*
  • Svar på tråden Slemtrådar i ögonen, någon som har det eller vet vad det beror på?
  • Cicci88

Hej! Jag använder också linser,men det där brukar bara hända mig om jag somnat med linserna i.

Lite äckligt och obehagligt,men jag tror inte det är någon större fara. Nu ju jag iofs inte ngon ögonläkare. Men du kanske kan fråga en optiker. Kanske får du ett svar på din fråga då. Jag vet inte vad det beror på,ville bara säga att du inte är ensam :)

• Hallonmumsan

Jag har med det. Det är som hårstrån i storlek. Jag har alltid haft det. Däremot får jag aldrig sånt där hårt i ögonvrån. Kanske har det med fuktigheten i ögonen

• Cicci88
    Morticia skrev 2011-02-20 23:47:02 följande:
    Allergi?
    Borde hon inte ha andra symtom då? Jag menar fler symtom? eller?
  • Tutilure

Jag får också, oavsett om jag har linser i eller ej. Vet inte vad det beror på.
     Irriterande är det iaf!

Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • bebiisN

Jag får när jag har linser i

• maria81

Skönt att höra att jag inte var ensam. Hallonmums86: Låter precis som hos mig. De blir några cm långa...
    Ska fråga en optiker om jag nu kan ta mig dit (är lat och handlar linser på nätet)

mamma till Buspojkarna Jonathan och Elias *älskar*
Svar på tråden Slemtrådar i ögonen, någon som har det eller vet vad det beror på?