• Villes mamma

Namn-tatuering...

Undrar om någon erfaren eller icke-erfaren kunde tipsa mig om namn-tatuering?
    Jag menar då en tatuering med min sons namn på min kropp nå´nstans? Men var? Hur?
    Har redan länge funderat över att skaffa en sådan tatuering men vet inte hur jag vill ha den, vilken stil, var??
    Har från tidigare en tribal runt högra armen...

Tips?

• Svar på tråden Namn-tatuering...
  • snusfia

en kompis till mig har namnet och födelsedatumet i korsryggen, lite som i en halvbåge för hennes dotter har ett långt namn.
    jag tycker det ser snyggt ut.

• Tin o Trolls mamma

Jag har mitt smeknamn tatuerat på vänster överarm. Bild finns i min barnkammare. Maken har mitt namn tatuerat över höger bröst, även det finns på bild.

Efter sommaren ska jag tatuera in barnens namn på höger vrist. Antingen i Old English Style eller, som min andra tatuering, i runor!

Jag tycker det är snyggast med tatueringar på överarmen, vristen eller på axeln..

Lycka till! Ekorren.

• Cybermum

Varför inte en sött hjärta med namn i och födseldatum i, har funderat på tatuering med mina barns namn i, fast vi får se, en tredje sista skall det i alla fall bli..

• Andrundrun

Vill också ha tips om ett ställe. Skulle vilja ha ngt på smalbenet men vet inte riktigt vart det skulle bli finast. *puffar upp*

• MarcusEmelinJosefinesMamma

Varför inte bygga en till tribal ?
    *s*
    Eller bygga på den du har om du trivs me den åsså gaddar du in ditt barns namn på typ tailänska eller nått *S* de ser juh ut som möster då .. :)
    hehe

• Majsan70

Det finns fina keltiska hjärtan med plats för namn i... Himla snygga var dem.
    Jobbar för fullt på att få sambon att göra ett sånt med vår dotters namn.

• Camilla K

JAg ska göra en ängel med ett namnband på höger skuldra

• mjukisvicki

jag skulle så gärna vilja göra en tatto med min sons namn..
    en kompis kille har ritat en åt mig .. det är en tribal men en vimpel i mitten där man skriver namnet.. men har inte råd.... och en sådan skulle kosta massor för den var ganska stor... fast man får ju tillbaks på skatten men dom pengarna finns det många hål att fylla med.... suck att aldrig få råd med det man vill*snyft*

men ni andra hoppas ni har råd att uppfylla era tattodrömmar

• tillytrotter

Vad kostar det nu för tiden att göra en tatto? Jag har en fågel med ett band i munnen och där i står 2 av barnens namn, måste göra om den för nu har jag tre barn och väntar den 4:de och det får inte plats mer i den jag har.

Svar på tråden Namn-tatuering...