• Anonym (Lack)

Brukar du/har du gått på fetishklubb?

Hej på er alla fetishister!

Jag ska göra premiär på en klubb i GBG till helgen och är jättenervös/exalterad/pirrig!

Har fått jättefina presenter av min man: Supersnygg svart lackklänning (typ korsett med tyllkjol) och ett par latextrosor med öppen gren. Till detta har jag införskaffat ett par urläckra stilettstövlar, lack givetvis! Mannen har hittat ett par små tighta lackshorts och en skjorta i lack. Till detta ett par dr martens i lack. Vi kommer att vara herr o fru lack!!!

Känns som att vi har försökt förbereda oss så gott det bara går (vi är lite sånna...) men vissa saker kan man bara inte läsa sig till. Har i alla fall kollat in lite bilder för att försöka klura ut tex lämplig klädsel men det är alltid lite svårt ändå. Sen har vi oxå diskuterat regler, dvs vad vi kan tänka oss att gå med på att låta den andra göra med någon annan (om man skulle hamna i den situationen).

Jag är så sjukt tänd inför det här, ska bli så kul! Är väldigt nyfiken på folket som kommer va där, och njuter oxå av att folk tittar på mig (och förhoppningsvis gillar vad de ser).
    Så nu är jag nyfiken på er andra som besöker den här typen av klubbar Skrattande Vad brukar ni ha på er? Hur brukar stämningen vara? Hur lätt är det att tex få kontakt med folk? Jag vill gärna ha lite smink- och hårtips, då jag i vanliga fall är ganska feg med tex smink men gärna vill våga lite mer vid ett sånthär tillfälle.

Snälla berätta mer om era erfarenheter av fetischklubbar!

• Svar på tråden Brukar du/har du gått på fetishklubb?
  • Anonym (Lack)

Va konstigt, ingen alltså? Med tanke på hur populärt sexforumet är här på FL (en del verkar ju va intresserade av rätt så avancerade grejer) så är jag förvånad att ingen går på fetishklubb.... Synd, hade varit kul att diskutera med likasinnade!

• Killen01

Hej!

Hur blev kvällen?? Jag har varit på FPP i Gbg (antar att det var dit du skulle?) ett par gånger. Det jag saknade på FPP var spridningen. Många kom i lack, vilket är snyggt och hett, men folk tänder ju på så många olika saker. Hade varit ännu mer spännande om folk verkligen klädde sig helt enligt sina fetisher. Kändes lite som en fest för syntare. Men det var ändå en småsexig stämning hela tiden, och framåt småtimmarna började folk leka i hörnen också Tungan ute. Var så sjukt tändande att titta på!

• Anonym (fetish)
    Killen01 skrev 2011-03-15 09:27:45 följande:
    Hej!

Hur blev kvällen?? Jag har varit på FPP i Gbg (antar att det var dit du skulle?) ett par gånger. Det jag saknade på FPP var spridningen. Många kom i lack, vilket är snyggt och hett, men folk tänder ju på så många olika saker. Hade varit ännu mer spännande om folk verkligen klädde sig helt enligt sina fetisher. Kändes lite som en fest för syntare. Men det var ändå en småsexig stämning hela tiden, och framåt småtimmarna började folk leka i hörnen också Tungan ute. Var så sjukt tändande att titta på!
    vilka ställen kan du rekommendera, var på fetishklubb i gbg för länge sedan. mkt upphetsande och folk hade till och med sex i hörnen. just kombination av fetish och sex är riktigt kul. är det fortfarande så?
  • Killen01
    Anonym (fetish) skrev 2011-03-17 11:47:20 följande:
    vilka ställen kan du rekommendera, var på fetishklubb i gbg för länge sedan. mkt upphetsande och folk hade till och med sex i hörnen. just kombination av fetish och sex är riktigt kul. är det fortfarande så?
    Jag har bara varit på FPP i Gbg. www.fetishpeople.org Vet inte om det finns nån mer i Gbg. Annars finns Dekadance i Sthlm, www.dekadance.se, verkar vara samma upplägg.

Ja, när jag var där var det en del sex i hörnen. Grymt spännande! Klart det är kul med kombinationen sex och fetish. Fetishism har ju med sexualitet att göra, så det kändes ju på sin plats med lite fuffens i hörnen! :) Såg på när en tjej blev slickad, vilket tände mig så mycket att jag inte kunde låta bli mig själv! Första gången jag onanerat så där inför andra - shit vilken kick det var, och det kändes fantastiskt att det var accepterat där och då, åtminstone av dem runt omkring.

Dock har FPP en regel mot öppen sex på festerna, men det kändes som att alla var med på att det hände där i skymundan. Hade nån däremot haft invändningar hade alla som "höll på" kunnat bli portade. Så det är inte nåt knullforum egentligen, vilket jag i fortsättningen kommer tänka på. Kände inte till reglerna vid det tillfället. :)
  • Anonym (Lack)

Killen01: Jag hade en jättetrevlig kväll på FPP! Tyckte det var härligt att spana in alla människor som verkligen hade ansträngt sig med läckra outfits o så, speciellt de uniformsklädda männen.... Tungan ute Som förstagångsbesökare tyckte jag att det va lite skönt att det inte "knullades överallt" utan det var mest en ganska avslappnad, glad o nyfiken stämning. Dock fram på småtimmarna så åkte det av en del kläder o fingrades både här o där inne i "lekrummet", och då var ju jag varm i kläderna så det var lite intressant o småpirrigt att kika på andra där. 

Det blir helt klart fler besök, ska nog även ta o göra ett besök på Dekadance nån gång vid passande tillfälle. 

Svar på tråden Brukar du/har du gått på fetishklubb?