Brukar du/har du gått på fetishklubb?
Hej på er alla fetishister!
Jag ska göra premiär på en klubb i GBG till helgen och är jättenervös/exalterad/pirrig!
Har fått jättefina presenter av min man: Supersnygg svart lackklänning (typ korsett med tyllkjol) och ett par latextrosor med öppen gren. Till detta har jag införskaffat ett par urläckra stilettstövlar, lack givetvis! Mannen har hittat ett par små tighta lackshorts och en skjorta i lack. Till detta ett par dr martens i lack. Vi kommer att vara herr o fru lack!!!
Känns som att vi har försökt förbereda oss så gott det bara går (vi är lite sånna...) men vissa saker kan man bara inte läsa sig till. Har i alla fall kollat in lite bilder för att försöka klura ut tex lämplig klädsel men det är alltid lite svårt ändå. Sen har vi oxå diskuterat regler, dvs vad vi kan tänka oss att gå med på att låta den andra göra med någon annan (om man skulle hamna i den situationen).
Jag är så sjukt tänd inför det här, ska bli så kul! Är väldigt nyfiken på folket som kommer va där, och njuter oxå av att folk tittar på mig (och förhoppningsvis gillar vad de ser).
Så nu är jag nyfiken på er andra som besöker den här typen av klubbar Vad brukar ni ha på er? Hur brukar stämningen vara? Hur lätt är det att tex få kontakt med folk? Jag vill gärna ha lite smink- och hårtips, då jag i vanliga fall är ganska feg med tex smink men gärna vill våga lite mer vid ett sånthär tillfälle.
Snälla berätta mer om era erfarenheter av fetischklubbar!