BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF
Jag klev in i vecka 8 idag:) Då ligger vi riktigt lika. Har läst på många olika ställen att om man ser ett hjärta picka på Vul kring denna tid så är risken för mf väldigt liten. Det känns ju oerhört bra.
Jag klev in i vecka 8 idag:) Då ligger vi riktigt lika. Har läst på många olika ställen att om man ser ett hjärta picka på Vul kring denna tid så är risken för mf väldigt liten. Det känns ju oerhört bra.
Ladyc: Hur gick det idag? Är ju supernyfiken!
Coerulea: Samma här, väldigt svullen så man får tänka på vilka kläder man tar på sig.
Har även jobbigt med magen, toalettbesöken är en kamp.
Vatten, vatten vatten så kanske det löser sig ;)
Lady: Men dra mig baklänges, shit SÅ underbart. Blir så glad för eran skull.
Yasa: välkommen, vi har 2 mf bakom oss och det är INTE roligt.
Har rast nu och förm på jobbet har inte varit så rolig idag, mår så illa det åker hiss kan man lungt säga! Även en brun spotting på morgonen som såklart oroar lite. Men imorgon så är det äntligen dax för det efterlängtade Vul:vet, ska bli en befrielse att få veta hur det står till där inne.
Sola
Ladyc: tyvärr lite svårt att äta när man vill när man jobbar! Får hitta på ngt man kan ha i fickan;) Har du kräkts eller stannar det vid illamående? Förresten har ni smält gårdagens vul?
Go`natt tjejer nu blir det sängen!
Rapporterar vid lunchtid imorgon :)
Sov gott
Sola
Nu är VUL:et bortgjort och vi såg direkt ett embryo på 12,4mm och ett vackert hjärta som
pickade på precis som det skulle
Efter en stund såg läkaren ett embryo till... 2:an ligger bakom 1:an och dr
kunde idag inte se ngr hjärtljud eftersom 2:an låg helt bakom.
Vi ska tillbaka om 2 veckor för nytt VUL.
Nervöst, men vi är sååå lyckliga =)
Tack alla =)
Känns som jag har fått svar på mitt illamående och
min enorma trötthet.
Vi ska tillbaka 1 april för ett nytt VUL.
Klart jag håller alla tummar o tår för er som ska på VUL i veckan. Jag var fruktansvärt nervös, hade tom stoppat ned "grinpapper" i fickan men jag gapade bara förvånat istället. Hoppas och önskar att det kommer att gå bra för er. Det är så roligt att vi kan följas åt!! Kram Sola