• Mattilda

bim +10, neg på stickan. blir galen snart!

Ingen mens så långt ögat kan nå och bara massa minus på stickorna..illamående varje kväll senaste dagarna, järnsmak i munnen, trött, flytningar i floder etc etc etc..

Jag vet ju såklart jag ej är gravid då det bara visar neg hela tiden men var är min mens!

När kan man ringa för att kolla upp mensen och är det barnmorskan man ringer då ? Vad säger man ?

Bara 3e försöket än sålänge så känner ingen brådska, så tror inte jag är sk skengravid då jag var relativt säker på att jag inte var gravid denna månad ( var jag iofs när jag väntade min dotter med men där hade jag ju fel )

• Svar på tråden bim +10, neg på stickan. blir galen snart!
  • Irmeline

Hmm, är du säker på att du hade ÄL när du trodde, så den inte var sen?

Om du verkligen är BIMN+10 måste du ju vara gravid.

Vissa plussar sent har jag hört, så det är väl bara att fortsätta hoppas! 

• Mattilda

vet inte om jag hade ÄL men körde på efter familjelivs kalenders datum ;p..fick hem mina ÄL stickor strax efter när ÄL var beräknad så har inte fått positiv ÄL efter det iallafall, så hoppades vi pricka rätt hehe.
    Kör med testlagrets ÄL och grav tester och när jag var gravid med dottern visade testlagret iallafall gravid när jag var det.
    Tagit test varje morgon så tycker ju att det borde visat pos om jag verkligen är gravid..

• mysmarre73

Hej! Samma sak för mig fast jag är på bim+15 nåt har inte testat nu sen i lördags! Har mollvärk kissar mycke öm i brösten! Det är 9 dagar kvsr till nästa mens nu;( så vi får väl se om den kommer

• Mattilda

ja det är ju så irriterande! Vill ju bara ha mensen så man kan börja testa med ÄL stickorna från början hehe

• Mattilda

jo haha klart man hoppas på det =p...fast med dottern blev det ett så starkt positivt dock, fast vet inte riktigt vilket datum jag var på den ggn men var nog iallafall runt BIM då..

• mysmarre73

Ja vi får väl hoppas att vi får ett svar snart! Vi får hålla oss uppdaterade här om hur det går! ;)

• Mattilda

ja :)  funderar på om jag ska köpa ett digitalt men är så säker på att få "ej gravid" uppkört i nyllet på mig :p

• mysmarre73

Ja det har jag med varit! Men sen får man det svart på vitt! Om man tar ett får se om jag tar ett till helgen om inte mensen kommit! ;)

• jenniebw

hej på er.... jag hoppar in här...

jag har tagit stickor efter stickor men bara neg varje gång.... i dag är jag på BIM+7 om jag räknar från den dagen jag trott min menscykel är på. Jag har inte så stor koll jag brukar gå efter min systers menscykel då jag får min mens 10 dagar efter hennes.. å skulle jag då gå efter den igen så är jag på BIM+12...

I dag köpte jag cb digital test å fick ICKE GRAVID.... suck

Jag har också en massa symtom så som illningar stickningar molande värk i tjejmagen, illamående som kommer titt som tett å en massa flytningar.. ömmande bröst som läcker vätska ifrån å så springer ja på toa mer en ofta.. är även känslig..
    jag har en son sen tidigare å när jag + då var jag på BIM+11 så det finns fortfarande en chans för er...

Jag har nu fått en tid till mvc så jag hoppas verkligen jag får svar då på torsdag om jag nu inte hunnit + ännu..
    men tills dess sitter jag här inne å läser runt å nojjar upp mig..

såg att ni pratade om ÄL vad händer om man inte fått något pos jag testade i 14 dagars tid men ingen glad gubbe dök upp.. jag kollade också i kalendern här inne å började testa mig några dagar innan tills testerna tog slut.. jag hoppas ju verkligen att det inte är kört för mig jag vill inte vara skengravid...

Svar på tråden bim +10, neg på stickan. blir galen snart!