sex sms
Har en 14 årig kille. Har alltid sett honom som blyg och lite tillbakadragen. Men igår upptäckte jag och hans pappa att han fått sex erbjudande av en tjej på mobilen. Vi konfronterade honom såklart men han kom inte med några konkreta svar. Vi misstänkte först att det var hon som pushade på honom, men ju mer vi läste igenom sms konverationen började vi undra vem som började egentligen. Det står helt klart att min son är helt oerfaren då han frågar henne hur dom ska göra och hennes svar är så detaljerade att man blir helt chockerad. Hon beskriver till honom hur han ska röra henne och frågar tex om han vet vart han ska hålla sina händer när hon gör "vissa saker" på honom. Nu är han som en mussla, säger ingenting. Vet inte hur jag ska tackla situationen.... Dom är ju fortfarande så naiva och unga, börjar det verkligen såhär tidigt nuförtiden. Har vi blivit sååååå gamla? Jag blev helt chockad av alla detaljer hon beskrev, jag visste inte sånt när jag var 14. Hur ska man gå vidare, han pratar inte med oss???