• miyouuss

Alla pyssliga människor där ute HJÄLP!!

jag har ett stort intresse av pyssel. det kan vara alltifrån sy till klistra, klippa limma, måla.
    jag tycker om skapandet, jag vill skapa saker, speciellt saker till hemmet, även användbara saker.

jag har nu i flera dagar försökt att hitta en bra blogg där det finns tipps och sånt. men jag hittar inte mycket, dessutom vill jag att det ska vara en blogg som nästan endast inriktar sig till pyssel.
    jag har ingenting hemma som jag vet jag kan pyssla med, men jag tänkte ta mig ner till en lokal butik här i stan och handla på mig lite, men jag har ju inga idèer till vad jag kan göra och därav vet jag inte vad jag ska köpa.

så snälla hjälp mig:) med allt ni kan och vet! jag måste bara ta fram min kreativa sida igen! jag skulle bli så glad om någon kan hjälpa mig:) kram på er! 

• Svar på tråden Alla pyssliga människor där ute HJÄLP!!
  • miyouuss

puffar igen, desperat!! :D

• Nyfiken gul

min svägerska gör egna smycken - vilket är jättepoppis just nu.. Finns mängder med böcker i ämnet både att köpa och att låna på biblioteket.

prova att googla det så kan du se vad du hittar.

Scrapbooking?

Sy något kanske?

Jag själv håller på med dockskåp/miniatyrer... inget jag bloggar om men det finns mängder med sajter på nätet som kan ge dig tips om hur det ser ut och vad man gör.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Villimey

Odlingspysslarens blogg där hittar jag idéer-

• miyouuss

jag behöver mer ovanliga ideer, pärla är något jag oitresserar mig för. och scrapbooking har jag hållt på med länge
    Tack för svaren:D mer mer mer:) 

• Nyfiken gul

origami?

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Therese25

Decoupage? Effektfullt och roligt!

Jag saknar också en bra blogg på nätet... Funderat länge på att starta en, men man måste ju ha tiden att uppdatera.
    Du har ju pysselfeed.se som är en bra sida som länkar. Men tyvärr blir den ju uppdaterad allt för sällan för oss som är aktiva :(
    Rekommenderar även att köpa tidningen 101 nya idéer om du inte redan gjort det, där får man många tips!

Svar på tråden Alla pyssliga människor där ute HJÄLP!!