Inlägg från: Thaleya |Visa alla inlägg
  • Thaleya

Är det okey att spela in porrfilm eller vika ut sig när man är gravid, naken på internet tex?

Jag tycker man bestämmer helt själv.

Därtemot så kan jag tänka om jag ser att en tjej är gravid under porrfilmen att hon förstört wen liten del av det heliga. Och sen tänker jag, happ där är jag med i porrfilmen, jaa alltså jag låg i mammas mage.

Jag personligen tycker att porrindustrin inte är någon bra industri rakt igenom.

• Thaleya
    Stårscha skrev 2011-02-25 12:53:28 följande:
    Jag håller med. Om det är barnen man bryr sig om så lär de bli lika upprörda av att se mamma i porrfilm oavsett om hon har bulle i ugnen eller inte.
    fast bullen är ju barnet?

Jag hade inte gillat att ligga i magen på min mamma i en porrfilm, mycket värre än att hon gjorde porr utan mig i magen.
  • Thaleya
    Stårscha skrev 2011-02-28 17:48:54 följande:
    Men jag upprörs inte av en sådan tanke. Det får mig bara att tänka på karlar som vägrar att ha sex med sina kvinnor när de är gravida, för att de är rädda att kuken ska stöta barnet i huvudet... Jag skulle inte gilla att få se att min mamma hade spelat in porrfilm. Punkt.
    ne okej, då är vi olika.
    ne jag hade inte gillat att min mamma spelade in porr punkt heller :)
Svar på tråden Är det okey att spela in porrfilm eller vika ut sig när man är gravid, naken på internet tex?