• Anonym (fruKåt)

Ihålig strap on?

Som rubriken lyder är jag ute efter en ihålig strap-on. Jag har kollat nätet och det finns en del, men jag skulle vilja ha en stor en. Så min man kan ha den och få en gigantisk kuk :P...någon med tips, erfarenheter?

• Svar på tråden Ihålig strap on?
  • insatiable08

Varför måste den vara ihålig? Mina är inte det... vad har ihåligheten för funktion?

• Anonym
    insatiable08 skrev 2011-02-27 14:09:13 följande:
    Varför måste den vara ihålig? Mina är inte det... vad har ihåligheten för funktion?
    För att ha kuken i ihåligheten antar jag. Jag har också sökt en sådan.
  • Anonym (fruKåt)
    insatiable08 skrev 2011-02-27 14:16:19 följande:
    Aaahh, missade att det var HAN som skulle ha strappen på sig.. Flört
    precis :) vi vill överdimensionera min man lite
  • Anonym

Varför inte bara köpa en jättestor dildo?

• Anonym (fruKåt)
    Anonym skrev 2011-03-02 10:52:33 följande:
    Varför inte bara köpa en jättestor dildo?
    jo visst, men det blir som inte samma, grejen med det hela är ju att min man ska ha på den. Det blir liksom hans jättestora, som han kan styra bättre...
  • Anonym
    Anonym (fruKåt) skrev 2011-03-02 16:42:45 följande:
    jo visst, men det blir som inte samma, grejen med det hela är ju att min man ska ha på den. Det blir liksom hans jättestora, som han kan styra bättre...
    Jaha, då hajjar jag.
  • Håkan Johansson

Vi har en sådan, minns tyvärr inte var vi köpte den!

Men köp en sådan så fort ni kan, både jag och min sambo tycker om den, det är en häftig känsla liksom. :)

• Anonym (fruKåt)
    Håkan Johansson skrev 2011-03-02 19:15:43 följande:
    Vi har en sådan, minns tyvärr inte var vi köpte den!

Men köp en sådan så fort ni kan, både jag och min sambo tycker om den, det är en häftig känsla liksom. :)
    ahh vad trevligt att det funkar för er...vi vill ju också ha en, synd att ni inte kommer ihåg var ni köpt denTungan ute
Svar på tråden Ihålig strap on?