• Anonym (fruKåt)

Ihålig strap on?

Som rubriken lyder är jag ute efter en ihålig strap-on. Jag har kollat nätet och det finns en del, men jag skulle vilja ha en stor en. Så min man kan ha den och få en gigantisk kuk :P...någon med tips, erfarenheter?

• Svar på tråden Ihålig strap on?
  • Anonym (fruKåt)
    gaud skrev 2011-03-03 18:07:41 följande:
    Jag har beställt en sådan här:

bdsmshop.se/shop/produkt.php?id=1852

Skall prova när den kommer.
    åh den såg cool ut, du får uppdatera när du provat den om den funkar bra ;)
  • gaud

Vi provade i går kväll, men det fungerade inte bra. Jag förstår inte hur man skall kunna få pungen genom det avsedda hålet utan att få outhärdligt ont. Det gör i och för sig inte så mycket, för det skulle nog kunna fungera ändå.
    Min kuk är 18 cm lång och det innebar att ollonet går fritt framtill, men har man en kortare kuk kanske det inte fungerar.
    Jag hade svråt att föra in kuken, eftersom ihåligheten är trång. Det krävdes glidmedel för att komma in, vilket i och för sig inte är något problem. Det är kanske bara är bra att den är trång, för då sitter den antagligen still bättre. Lite värre är att det är alltför trångt vid kukroten. Det gjorde att den gled fram en aning.
    Det största problemet var emellertid att det blev som en kant framtill på överdraget och den kankten fastnade liksom i min frus slidmynning, något som förhindrade oss att över huvud taget få in den. Nu har hon i och för sig väldigt vältränade muskler och ett rejält knip.
    Jag har dock inte gett upp den här prylen. Jag skall prova att modiifera framkanten med hjälp av en kniv, för jag tror det går att helt enklet "tälja" bort kanten. Eftersom den är gjprd av ett mjukt och flexibelt material blir det inga hårda kanter när man karvar i den. Jag återkommer.

• Anonym (fruKåt)
    gaud skrev 2011-03-06 08:48:42 följande:
    Vi provade i går kväll, men det fungerade inte bra. Jag förstår inte hur man skall kunna få pungen genom det avsedda hålet utan att få outhärdligt ont. Det gör i och för sig inte så mycket, för det skulle nog kunna fungera ändå.
    Min kuk är 18 cm lång och det innebar att ollonet går fritt framtill, men har man en kortare kuk kanske det inte fungerar.
    Jag hade svråt att föra in kuken, eftersom ihåligheten är trång. Det krävdes glidmedel för att komma in, vilket i och för sig inte är något problem. Det är kanske bara är bra att den är trång, för då sitter den antagligen still bättre. Lite värre är att det är alltför trångt vid kukroten. Det gjorde att den gled fram en aning.
    Det största problemet var emellertid att det blev som en kant framtill på överdraget och den kankten fastnade liksom i min frus slidmynning, något som förhindrade oss att över huvud taget få in den. Nu har hon i och för sig väldigt vältränade muskler och ett rejält knip.
    Jag har dock inte gett upp den här prylen. Jag skall prova att modiifera framkanten med hjälp av en kniv, för jag tror det går att helt enklet "tälja" bort kanten. Eftersom den är gjprd av ett mjukt och flexibelt material blir det inga hårda kanter när man karvar i den. Jag återkommer.
    Tack för uppdateringen, synd att den inte funkade som den skulle...
  • Håkan Johansson

Det är inte meningen att pungen ska in, jag har en lika dan. :) använd massor glidmedel både inne för din skull och för hennes skull. Innansidan är ju som en lös mutta, det är ju meningen att den ska röra sig lite. :)

• Anonym

Så ni vet så har det länge funnits ett säkerhetshål på bdsmshops hemsida så vem som helst har kunnat komma åt databasen med hela kundregistret, har funnits en del om detta på t ex flashback. Tror tyvärr att kundregistret finns att ladda ner på nätet.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-03-07 00:23:32 följande:
    Så ni vet så har det länge funnits ett säkerhetshål på bdsmshops hemsida så vem som helst har kunnat komma åt databasen med hela kundregistret, har funnits en del om detta på t ex flashback. Tror tyvärr att kundregistret finns att ladda ner på nätet.
    Oj. Stackars kunderna. Vad skämsigt liksom.
    Vad bra att du varnar!
  • astyv

Har länge letat efter en tjej som vill testa på mig men hittar inte jag har alltid fantiserat om det .

• Anonym (Fundersam)

Finns det någon som passar en 22 cm längd och 16 omkrets för erektion. Och finns det någon som man kan ha på nudistbadet? Skall vara  17-18 lång med omkrets 14-15 utvändigt. Och den skall inte ramla av när det är iskallt i vattnet.

• Anonym (man37)

Vi har en sån här: http://www.lovehoney.com/product.cfm?p=2479 
    Den är otroligt trång att komma in i, stinker av pvc eller nåt och den där bakre "öglan" är hopplös att få pungen igenom utan att dra sönder den.

Med detta sagt är den otroligt rolig och värd sitt pris Glad

Man klipper helt enkelt av öglan, drar på ordentligt med glidmedel på kuken och pressar ut all luft, sen försöker man pressa sig in så långt det går och därefter släpper man trycket så att kuken sugs in. För mig med min med medelstor kuk är det på gränsen till smärtsamt att få på den, men det går..

Efter den där manövern sitter den, trots att man tagit bort öglan, som en smäck hur hårt man än kör!
    Dessutom går det faktiskt att få utlösning i den.

Frun hälsar att den torkar ut henne något så lite extra glid kan behövas. 

Svar på tråden Ihålig strap on?