Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Pojke i klänning?!

Men vad är skillnaden på barn, ja pojkar dåsom leker med kläder och klär ut sig till prinssesa, cowboy, polis, tant etc.  och en kille som har klänning? Han kanske ser det så som att han klätt ut sig och fått gå till FSK i utklädningskläder..
    För honom behöver det inte betyda att han har tjejkläder utan "roliga" kläder. Lika gärna som han kunde fått gå till dagis i en spiderman dräkt..  Och mamman var snäll nog och lät honom, eller så orka hon kanske inte ta konflikten helt enkelt.

Okej, lite kul såg de nog ut, men ja förstår inte skillnaden, egentligen!.? Obestämd

• Anonym (men)
    Anonym (ryttare) skrev 2011-02-25 00:23:08 följande:
    Så då tycker du TS att det är för flickigt att min gud son rider och har egen häst och är ensam kille i stallet och är 3 år gammal och älskar sin egna shättis?
    Men va har de med saken och göra? Jämför du en häst med ett klädersplagg?  Det finns ju många manliga ryttare, på samma sätt som det finns många kvinnor inom mansdominerande idrotter.
  • Anonym (men)
    THEA och Grodan skrev 2011-02-25 00:41:04 följande:
    Det finns också en hel del män som bär klänning eller kjol
    Jag vet, har redan kommenterar tidigare i tråden om du orkar läsa, men jag förstår inte jämförelsen?

Att killen vill ha klänning är väl för att han gillar det, inge mer med det. Men varför måste "ryttaren" jämföra med en häst? still, whats the point?
Svar på tråden Pojke i klänning?!