Inlägg från: Anonym (blä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blä)

Pojke i klänning?!

Stackars pojke. Fy asså. En pojke är en pojke och inte ska pojkar klä sig som flickor. Så sjukt, så otroligt sjukt. Personligen skulle jag bara bytt förskola. Tycker sånt är mer än fruktansvärt  och skulle aldrig acceptera det. Genus handlar inte om att pojkar ska klä sig som flickor och att flickor ska klä sig till pojkar. Snacka om att verkligen missuppfattat det hela. Och nagellack på en kille? Va fan ska vi vänta oss sen då? Ska vi säga åt pojkar att skaffa pojkvänner? Varför inte odla små skägg åt våra flickor också. Skärpning. SUCK!!

• Anonym (Blä)

Hur människor väljer att uppfostra och klä sina barn är helt och hållet upp till dom. Personligen skulle jag aldrig låta en liten kille ha på sig en klänning, jag ser inget som är positivt/bra med det. Jag är inte alltid "könsneutral" och jag anser också att detta med genus ibland överdrivs. Skulle dessutom inte jämföra en klänning med batman/spiderman T-shirt, jämför en klänning med en kostym. Hur många skulle klä sina töser i en kostym? Även om flickan själv vill? Inte jag.

• Anonym (blä)

Vet en tjej som klär sin so i typiska tjejkläder och rosa nagelack för att hennes önskan är att han ska bli feminin och till slut gay, för då kommer sonens pappa inte vilja ha med sonen att göra enligt mamman.
    Hon jublar och peppar sonen att bli så tjejig som möjligt! Hmm.. Normalt? -Nej! Inte enligt mig.
    Hade nog själv inte velat köpa klänning till min son som han ska klä sig i som "normalt", däremot kanske kanske en prinsessklänning som utklädnad.

• Anonym (blä)

Vet en tjej som klär sin som i typiska tjejkläder och rosa nagelack för att hennes önskan är att han ska bli feminin och till slut gay, för då kommer sonens pappa inte vilja ha med sonen att göra enligt mamman.
    Hon jublar och peppar sonen att bli så tjejig som möjligt! Hmm.. Normalt? -Nej! Inte enligt mig.

Hade nog själv inte velat köpa klänning till min son som han ska klä sig i som "normalt", däremot kanske kanske en prinsessklänning som utklädnad.

Svar på tråden Pojke i klänning?!