Inlägg från: Anonym (V) |Visa alla inlägg
  • Anonym (V)

Pojke i klänning?!

Jag skulle inte klä min son i klänning, jag hade sagt till honom att flickor har klänning, inte pojkar.

Och nu kommer jag få skit för det, så det är väl bäst att vara anonym annars blir man väl halshuggen

• Anonym (V)
    Candelavern skrev 2011-02-25 10:51:59 följande:
    Nej jag tänker inte ge dig "skit". Men en sak jag tänker rent spontant är att ditt barn mycket väl kan bli ett sådant barn som talar om för andra små barn (om han träffar några) att "du kan ju inte ha klänning, den är för flickor" och därmed sänker en annan liten pojken självkänsla totalt. Behöver ju inte bli så, men vilka är annars dessa barn som mobbar om inte de som fått "veta" vad man "ska" och inte "ska"?
    Ja jo, men flickor har klänningar, inte pojkar. Varför kan man inte lära dom från början att det är så, för dom ska ju ändå lära sig det nån gång? När man ska man då tala om för barnen att det är så? För det finns inga tonåringar eller vuxna män som går runt i klänningar, såvida dom inte är transvestiter då, och dom har ju fått lära sig det nån gång hur det är.
  • Anonym (V)
    Candelavern skrev 2011-02-25 11:14:00 följande:
    Det finns visst.
    Ja det finns det säkert, men dom är inte många. Precis som det finns dom som har rosa hår, men dom är inte heller många.
Svar på tråden Pojke i klänning?!