Inlägg från: Nording |Visa alla inlägg
  • Nording

Pojke i klänning?!

Jag vet inte riktigt vad man ska säga här, jag anser som så att ville pojken ha klänning på sig så ska han få ha klänning.. Allt är intressant för barn och vill dom testa så låt dom..
    Men nu vet jag ju inte ifall det var så det låg till eller ifall det bara var mamman som ville klä honom i klänning..
    Jag tycker själv sånt där är så himla svårt, vem f'n säger att bara för att jag har en son så vill han gå klädd i arbetskläder eller i en tröjja med bilar på?. Utan föräldrar klär ju sina barn i vad dom tycker är snyggt..(absolut inte i vad barnet anser att dom vill ha på) Det är ju vi som gör våra barn intresserade i saker eftersom vi introducerar dom i det..
    Och helt ärligt så är ju strumpbyxor helt underbart plagg! Min son har gode ofta på sig ett par strumpbyxor med en kanske lite större t-shirt.. Jag vet inte ifall jag på någotsätt gör honom illa i det?. men samtidigt så rör han sig perfekt i det och det är varken för varmt eller för kallt !
    När barnet bli nog gammal för att säga själv vad dom vill så får dom ju bestämma lite då, men tillsvidare är det ju mamman/pappan som "bestämmer". Jag tror pojken där tycker säkert bara det är skönt att få springa omkring i klänning, och ifall pojken mår illa ut av det så kommer det nog märkas snabbt...
    Låt våra barn ha på sig det dom vill, och innan så låt föräldrarna bestämma.. Om inte barnet visar annat tecken!. :)

• Nording
    Yildirim skrev 2011-02-25 13:13:39 följande:
    Pojkar kan inte ha klänningar. Det är gjort för flickor och har dom det ändå är det INTE ok. Jga skulle mobbat mamman som lät sin son ha dessa fåniga kläder.
    Det lät väldigt moget och inte fördomsfullt utav dig... Jag tror nog du kommer lära dig mycket genom att mobba en mamma som klär sitt barn i kanske de plagg han själv vill ha på sig..
    Stående ovation över din dumma dumma kommentar.
  • Nording

I början av denna hemska värld så fanns kvinnan enbart för att bli befruktade och hade endast sex för att få barn.. tillfredställelsen var män som hade sex med små pojkar .. Jag menar världen förändras.. Snälla kan inte människorna få ha vilka kläder dom vill då!
    Man kan ite bara tänka att förr så var det så och då ska det vara så nu också.. nej mode förändas likadant livstilar!. ge er nu ..

• Nording

Jag önskar att denna syn på människor och kläder bara kan försvinna.
    Skulle vilja göra allt för att min son skulle få gå i strumpbyxor och liknande ifall han känner att han vill det utan att han ska behöva bli mobbad från andra..
    Men då känner jag även så här att låt dom mobba då, jag kommer lära mitt barn vad som är rätt och fel vad det gäller hur man bemöter människor..
    Han kommer själv få välja vilka människor han kommer känna dragning till ,och jag tror inte att bara för att han går i strumpbyxor nu att han kommer bli bög eller transa, men ifall det nu skulle vara så , så hoppas jag att han blir en lyckligsådan som står för vad han tycker och gör som han vill.
    Och inser att dessa människor som mobbar, bara inte fått en lika bra uppväxt vad det gäller kärlek och bemötande..

• Nording

Åh min son är så sjukt snygg , han har långt hår och jag vet inte ... Han ser ut som ett BARN!
    Gud vilka idiotiska männiksor det finns här i världen, kan ni bara släppa era trångsynta uppväxter och inse att världen är förändrar.. Fan för bara något år sen så var det bara HOROR OCH SJÖMÄN som hade tatueringar, och gud nåde ifall nån hande någon konstig "spik" genom läppen , det måste ju bara vara ett punkarknarkar svin???,.
    Jag hoppas ni ändrar er nån gång, och om inte så hoppas jag att barnen som kommer till världen nu kommer vara mer öppensinnande och förhoppningsvis ändra lite utav det som ska vara "normer" nu idag..
    Pinsamt hur vuxna människor beter sig, nej se på barnen!. Dom tar och gör och beter sig så himla lätt mot alla, ovasett ifall personen är svart eller har ett stort födelsemärke i ansiktet, dom kan fråga undrande vad det är och sen accepterar dom det "OKEJ", och sen är det bra..

• Nording
    Pejgan skrev 2011-02-27 10:18:07 följande:
    Jag SA ju att det inte blir ligga om det är onePiece inblandat. Ta på dig kostym eller nätstrumpor så kan vi kela.
    Jag älskar min onepiece man ryms två i en sådan! Kan möjligtvis bli lite trångt men det är ju bara mysigt :D.
    Haha, nej men helt ärligt, innan jag fick min onepiece av min man i födelsedagspresent för ett år sen nu ..
    Så tyckte jag dom var gode lejda (fula) men jävlar vilket praktiskt plagg, skönt , varmt , svalt (ifall man väljer att gå nude under osv osv ) Jag förespråkar onepiece..;). hahaha
  • Nording
    Nording skrev 2011-02-27 11:33:23 följande:
    Jag älskar min onepiece man ryms två i en sådan! Kan möjligtvis bli lite trångt men det är ju bara mysigt :D.
    Haha, nej men helt ärligt, innan jag fick min onepiece av min man i födelsedagspresent för ett år sen nu ..
    Så tyckte jag dom var gode lejda (fula) men jävlar vilket praktiskt plagg, skönt , varmt , svalt (ifall man väljer att gå nude under osv osv ) Jag förespråkar onepiece..;). hahaha
    Kände att jag behövde göra min rösthörd inom onepiece snacket ;)
Svar på tråden Pojke i klänning?!