Inlägg från: Wittra |Visa alla inlägg
  • Wittra

Pojke i klänning?!

Yildirim skrev 2011-03-01 12:14:30 följande:
    Ja det ÄR kvinnomisshandel! OCH? Jag tycker inte att 1 gång är skäl nog till att lämna (spec inte i TS fall då killen aldrig visat tendenser på våld innan) då pratar man fan om de.... typiskt svenskt att fly från alla problem!

och ang barn-tråden så var det inte grövre än vad jag nyss skrev ;) länka gärna isf lol
    o just det, det också du som startade en tråd om att det var så viktigt stöna vid sex annars kunde partnern missförstå o tro att man inte tyckte om sexet. haha, du startar så märkliga trådar och dessutom skriver så mkt konstigt.

Verkligen udda..
  • Wittra
    Yildirim skrev 2011-03-01 12:14:30 följande:
    Ja det ÄR kvinnomisshandel! OCH? Jag tycker inte att 1 gång är skäl nog till att lämna (spec inte i TS fall då killen aldrig visat tendenser på våld innan) då pratar man fan om de.... typiskt svenskt att fly från alla problem!

och ang barn-tråden så var det inte grövre än vad jag nyss skrev ;) länka gärna isf lol
    o just det, det också du som startade en tråd om att det var så viktigt stöna vid sex annars kunde partnern missförstå o tro att man inte tyckte om sexet. haha, du startar så märkliga trådar och dessutom skriver så mkt konstigt.

Verkligen udda..
  • Wittra
    Yildirim skrev 2011-03-01 12:26:34 följande:
    Ok ligg du tyst som en mus när du har sex :D
    Också ett ganska udda intresse att vilja veta hur folk låter när de har sex, men jag ska inte vara knusslig mot dig utan berätta, nej  jag är inte tyst men jag vill minnas att du förundrades över att folk INTE skrek, stönade och åmade sig.
    Det finns liksom andra sätt än så att visa att man uppskattar vad partnern gör. Du verkar ha en massa problem av märkligt art med tanke på alla inlägg du skriver och trådar du startar.....du förslår psykologhjälp åt andra...kasnke pröva det själv? Drygt av mig att föreslå detta men du verkar inte hålla en högre nivå själv så!

Detta var ju lite OT, sorry TS
Svar på tråden Pojke i klänning?!