Inlägg från: apanssonsmamma |Visa alla inlägg
  • apanssonsmamma

Pojke i klänning?!

Känns som det gått lite väl långt om man sätter på sin son klänning..
    Att vara könsneutral är ju inte att vända på det..
    O det sitter väl knappast i färger o kläder om man vill ändra nåt.

Stackars unge. 

• apanssonsmamma

Skitsamma DNA hit eller dit.
    Det är ju fan en sinnesrubbning att sätta på sin son en klänning??
    Om han själv valde det, fine, då får han väl ha det då..
    Men att BARA FÖR att visa sitt eget ställningstagande på ett småbarn, det är ju ENBART sinnessjukt.

• apanssonsmamma
    lennartsdotter skrev 2011-03-14 13:50:10 följande:
    Gå för långt i vad? Så länge pojken vill ha klänning är det väl knappast fel att låta honom ha klänning. Vill man ge sina barn så många möjligheter som möjligt innebär det kanske även att sonen ha på sig en klänning, om han vill.
    Läs det jag skrev nyss.
    Fine om HAN vill ha det men om föräldrar prackar på sina ungar sina åsikter o ställningstaganden är man sjuk anser jag.
    Det är att KRÄNKA ett barn. 
  • apanssonsmamma

Jag får tycka som jag tycker.
    Jag personligen skulle inte ha klänning på min son som vanligt plagg, om han vill klä ut sig, kör på
    Men nånstans finns det en gräns, FÖR MIG.
    Ni andra får väl göra som ni vill med era barn. 

• apanssonsmamma
    Lilith Dark skrev 2011-03-14 13:57:37 följande:
    Så du tycker att du gör rätt som vägrar din son nånting han, rent hypotetiskt, skulle vilja sätta på sig? Då undrar jag, varför skulle han inte få ha en klänning på sig om han skulle vilja?
    För nånstans i mitt huvud har inte män klänning om dom inte är transor eller dragqueens..
    O självklart säger ju inte jag att bara för jag sätter på min 3 åring en klänning blir han transa..
    Men själva grejen, jag skulle inte göra det i alla fall. 
  • apanssonsmamma

O där är det lite end of discussion för min del eftersom ingen kan få mig o ändra min åsikt :) 

Svar på tråden Pojke i klänning?!