Inlägg från: Yildirim |Visa alla inlägg
  • Yildirim

Pojke i klänning?!

Kimpossible skrev 2011-03-01 11:27:47 följande:
    Ehm, och det kommer från en person som förespråkar barnmisshandel och även tycker att män ska ha rätt att misshandla sin fru.

'nuff said, tror jag.
    Det är braaaa många fler än jag som tycker det är sjukt att sätta klänning på sin pojke. Gå runt på stan i stockholm city och gör en omröstning!
  • Yildirim
    Kimpossible skrev 2011-03-01 11:27:47 följande:
    Ehm, och det kommer från en person som förespråkar barnmisshandel och även tycker att män ska ha rätt att misshandla sin fru.

'nuff said, tror jag.
    Har förövrigt aldrig sagt att män ska misshandla sin fru :S OMG
  • Yildirim
    mysfaaktor skrev 2011-03-01 11:53:54 följande:
    ...men att man ska misshandla barn?
    Nej Kimpossible verkar ha svårt att tolka saker jag skriver.
  • Yildirim
    Kimpossible skrev 2011-03-01 12:11:03 följande:
    Snyggt att gå till personangrepp. Inte.

Angående läsförståelsen så har jag inga som helst problem, problemet ligger i så fall i hur du uttrycker dig. Det du skriver ovan ÄR att legitimera kvinnomisshandel, punkt slut!

Och att ta ett barn hårt i armen eller ge en lätt örfil (i den andra tråden var det grövre exempel) ÄR barnmisshandel, oavsett vad du tycker om det eller inte!
    Ja det ÄR kvinnomisshandel! OCH? Jag tycker inte att 1 gång är skäl nog till att lämna (spec inte i TS fall då killen aldrig visat tendenser på våld innan) då pratar man fan om de.... typiskt svenskt att fly från alla problem!

och ang barn-tråden så var det inte grövre än vad jag nyss skrev ;) länka gärna isf lol
  • Yildirim
    Wittra skrev 2011-03-01 12:15:49 följande:
    Också du som menar att folk är äckliga som inte tvättar röven med vatten, handservetter o gud vet allt.......du verkar vara en mycket speciell person. Sorry men tyvärr det intryck du givit mig  här via FL
    Är svensk men i det land där jag bor är det fullt normalt att tvätta röven med vatten så jag är nog inte så speciell ändå :P
  • Yildirim
    Wittra skrev 2011-03-01 12:22:02 följande:
    o just det, det också du som startade en tråd om att det var så viktigt stöna vid sex annars kunde partnern missförstå o tro att man inte tyckte om sexet. haha, du startar så märkliga trådar och dessutom skriver så mkt konstigt. Verkligen udda..

Ok ligg du tyst som en mus när du har sex :D
  • Yildirim
    trollbottom skrev 2011-03-01 19:15:56 följande:
    Idag gick sonen iväg till dagis med rosa strumpor, rosa leggins och en rosa klännika med giraffer på. Han tyckte han var jättefin och det var han såklart
    HAHAHAHHAHAHAH patetiskt....

Tror din son kommer tacka dig som vuxen om du slutar klä honom med klänning.
  • Yildirim
    Machapuchare skrev 2011-03-02 13:07:16 följande:
    Kan någon ge en vettig anledning till att plagget klänning inte skulle kunna bäras av en individ med snopp?
    Det handlar ju knappast endast om att idividen har en snopp? Så en pojke är bara en snopp menar du? Snacka om att tänka underligt....

Nej, däremot så ser det sjukt löjligt ut och pojken lär nog inte bli så glad som vuxen då han kollar på gamla foton då han var liten eller att föräldrarna berättar. Jag personligen skulle känna mig förnedrad.

Om pojken valde klänningen själv? OCH? Vet barn alltid sitt bästa eller? Njaa skulle inte tro de.. Det är ni som ska vara vuxna och fatta att det är fel.

För övrigt så var jag inte ens intresserad av vad jag hade på mig på dagis, jag lät mamma bestämma och såg det som en självklarhet.
  • Yildirim
    TheCoopers skrev 2011-03-02 16:15:57 följande:
    vad är det som är patetiskt ?
    Vad tror du själv ?

Det ser otroligt löjligt ut osv... läs inlägget jag skrev ovanför detta.
  • Yildirim
    liag skrev 2011-03-02 16:31:34 följande:

Och  varför ser en klänning sjukt löjlig ut på en kille? I så fall borde klänningen se lika sjukt löjlig ut på en tjej.

Därför att det är ett TJEJ/KVINNO-PLAGG!!!

Läs denna tråd och förstå vad jag menar: www.familjeliv.se/Forum-26-175/m57608256-1.html
Svar på tråden Pojke i klänning?!