Inlägg från: giftfri |Visa alla inlägg
  • giftfri

Pojke i klänning?!

TheCoopers skrev 2011-03-04 15:28:42 följande:
    Nej fast föräldrarna vet ju att en gimp outfit används i sexuella lekar och så också strap ons . Jag vet också att hitler dödade miljontals judar och tycker därför inte det är lämpligt att mina barn går runt med såna symboler .

Det är ju ljusår från att min dotter klär sig i fotbollskläder och spindelmannen kalsonger eller att en unge väljer att ha prinsessklänning på sig till dagis .
    Du menar precis som vi vet att klänning används av kvinnor å transor..
    Du är inte alls, en bättre människa än mig!
  • giftfri
    TheCoopers skrev 2011-03-04 18:35:49 följande:
    Ja eftersom du uppenbarligen tror på riktigt att endast kvinnor eller transor ( märks att du inte vet mycket om det begreppet heller ) som använder klänningar .
    Testa mig då, om du tror dig veta mer än mig...
  • giftfri
    TheCoopers skrev 2011-03-04 18:45:02 följande:
    Hur ska jag testa dig ?

Mi Dios
    Du påstod ju att jag inte vet, så testa mitt vetande då..
  • giftfri
    TheCoopers skrev 2011-03-04 18:56:28 följande:
    Like that is gonna happen ....
    Påstå inte då nåt som i #1871 om mig..., men jag stänger inte dörren, så du är fortfarande välkommen att testa mitt kunnande...
  • giftfri
    liag skrev 2011-03-04 20:37:04 följande:
    Vilka alla andra.

Alltså jag har varit inne i din presentation och sett att du är en man och jag som hela tiden trott att du är en tant.

Så vad vet du mer om mig? Vet du nåt alls om mig, vad jag å min fru..,mina barn haft för oss.. Berätta vem är jag, vad vet du.., allt står i tråden..

• giftfri
    Quintus Zebra skrev 2011-03-04 21:00:46 följande:
    I tv-programmet "vem vet mest" ikväll så berättade programledaren Rickard Olsson att en majoritet av alla män i världen bär kjol. Och då tänkte jag ju på denna tråd :)
    Ok, vad är poängen, att han inte visste namnet på kläderna mannen bar? Men det kan väl inte va så svårt att få fram..
  • giftfri
    Pejgan skrev 2011-03-04 21:06:41 följande:
    Vad är problemet med strumpbyxor nu då? Det är ju världens mest praktiska barnplagg? Hela 70-talsgenerationen har ju vuxit upp i strumpbyxor!
    På min tid gjorde man skilnad, strumpbyxor för tjejer, långkalsonger för killar.., behändigt då det blev enklare å skilja kläder åt..
  • giftfri

Jag kräks åxå över det här.., tror aldrig jag nånsin varit så illamående

Slutsats är iaf..

Dottern kommer i fnask kläder som attraherar pedofiler, för hon tycker det är fint.

Grabben kommer att ha en SS nazi uniform, kopierad in i minsta detalj.., för det tycker han är fint..

• giftfri
    Quintus Zebra skrev 2011-03-05 08:38:24 följande:
    Men titta i länken. Företaget kallar ju själv plagget för "skirt" och vad betyder det på svenska?
    Och.., pratar vi engelska nu? Liknande exempel kan du hittta massor av, engelskan har inte ens ord för vårt mor/farfar.., så undvik jmf med språkhänvisnig..
Svar på tråden Pojke i klänning?!