• Sweet life

Hur fan kan man blogga om det här???

Jag är en väldigt informationssökande människa som surfar runt lite överallt på nätet. Ofta är jag inne på bloggportalen wordpress förstasida för att se om jag hittar några intressanta inlägg.

Idag hittade jag den här bloggen som verkar helt nystartad, det här inlägget låg under senast skrivna:thecheatingwife.wordpress.com/2011/02/24/hur-kunde-det-bli-sahar/

Men hur fan kan man skriva om sin otrohet på det här sättet? har personen i fråga ingen skam i kroppen?

Det är äckligt nog att hon är otrogen, men måste hin fläka ut det över hela nätet??

Jag vill bara kräkas!!

• Svar på tråden Hur fan kan man blogga om det här???
  • Sweet life
    Hallonmumsan skrev 2011-02-24 19:43:18 följande:
    hoppas mannen tittar historiken på datorn och ser detta.
    Ja eller hur... Hur kan man vara så känslokall?
  • Lilliss
    Hallonmumsan skrev 2011-02-24 19:43:18 följande:
    hoppas mannen tittar historiken på datorn och ser detta.
    man kan ju hoppas!
  • Sweet life
    Lilliss skrev 2011-02-24 19:56:41 följande:
    man kan ju hoppas!
    Tyvärr tror jag att folk som är ständigt otrogna lärt sig hur man kan komma undan med det.

Men, jag hoppas att han får reda på det. För ingen ska behöva leva i ett sånt förhållande!
  • Lilliss
    Life as we know it skrev 2011-02-24 19:58:14 följande:
    Tyvärr tror jag att folk som är ständigt otrogna lärt sig hur man kan komma undan med det.

Men, jag hoppas att han får reda på det. För ingen ska behöva leva i ett sånt förhållande!
    håller med, det är alla små lögner som nästan är värre än sjävla otroheten....
  • Sweet life
    MammaG skrev 2011-02-24 20:10:02 följande:
    Bloggar man inte om vad man vill, eller finns det något kriterium?
    Ja men det måste väl finnas en gräns? Eller tycker du det är etiskt ok att hon fläker ut sin otrohet på internet? DU tror inte att hennes man kommer känna igen vissa detaljer?
  • MammaG
    Life as we know it skrev 2011-02-24 20:11:38 följande:
    Ja men det måste väl finnas en gräns? Eller tycker du det är etiskt ok att hon fläker ut sin otrohet på internet? DU tror inte att hennes man kommer känna igen vissa detaljer?
    Jo det är väl fullt möjligt att han gör, men då får hon väl stå sitt kast? Jag moraliserar aldrig över otrohet och har överhuvudtaget inga synpunkter på vare sig hennes agerande eller att hon skriver om det (mer än att det möjligen är helt ointressant att läsa)
Svar på tråden Hur fan kan man blogga om det här???