• Niikki90

Vad finns det för home party arbeten?

Jag är intresserad av att börja sälja saker genom homepartyn för att dryga ut kassan här hemma så jag pluggar och endast har vikarie jobb.
    Så jag undrar vad finns det för home partyn jobb och kan ni ge mig tips vart jag kan söka jobben hos företagen?
    Kan tänka mig sexleksaker eftersom jag tror jag är perfekt för att sälja sånt, även tupperware, kanske miljövänliga saker om det finns något sånt?

• Svar på tråden Vad finns det för home party arbeten?
  • Tazzme

Ska räkna upp några som jag kommer på

Barnkläder, Me&I
    Kläder, Lingon & Blåbär
    Ljus och inredning, PartyLite
    Inredning, Nordljus
    Miljövänliga städprylar, ENJO

Googla på företagsnamnet, gå in på deras hemsidor och anmäl intresse att bli försäljare. Brukar gå att fylla i nåt slags nätformulär på de flesta sidor.

Förutom dessa, som jag kom på namnet på, så finns det hemmapartyförsäljning av de flesta produkter. Smycken, hundprylar, underkläder etc. Testa att googla på "hemmaparty" så kommer det säkert upp mssvis med träffar!

• Niikki90
    Tazzme skrev 2011-02-24 22:59:51 följande:
    Ska räkna upp några som jag kommer på

Barnkläder, Me&I
    Kläder, Lingon & Blåbär
    Ljus och inredning, PartyLite
    Inredning, Nordljus
    Miljövänliga städprylar, ENJO

Googla på företagsnamnet, gå in på deras hemsidor och anmäl intresse att bli försäljare. Brukar gå att fylla i nåt slags nätformulär på de flesta sidor.

Förutom dessa, som jag kom på namnet på, så finns det hemmapartyförsäljning av de flesta produkter. Smycken, hundprylar, underkläder etc. Testa att googla på "hemmaparty" så kommer det säkert upp mssvis med träffar!
    Tack ska spana in dessa :)
  • Änglahår74

Kolla även in Zelected by Houze zbh.se om du gillar inredning

• laga mat

Jag tycker du skall börja med lättsålda produkter. Du nämner ett par som funnits i många många år, då kan det bli svårt med att få folk att vilja ha visningar. Ha lite nytänkande!
    Jag kan ju tipsa om PXC.se, säljer underkläder via hemförsäljning. Hög provision och ett glatt gäng. Finns ca 200 säljare totalt och behöver bli fler.
    Inboxa mig för fler frågor.

Lycka till

• Husmusen76

Hej!

Själv har jag jobbat i drygt 10 år med Home Party branschen, och älskar den. 

Jag hade i ca 9 år arbetat med FLP: s fantastiska produkter, men fick för drygt ett år sedan ett erbjudande från ett annat företag som jag inte kunde tacka nej till.

Nu hjälper jag drivna personer att bygga sitt nätverk. Jag har en hel bank med tips och ideér, och delar gärna med mig till alla inom alla områden. 

Du är välkommen att höra av dig!

Ha en underbar dag!

Anna

• Mjauan

Om du är intresserad av hudvård och smink så har vi Mary Kay, säljer själv ibland (ont om tid nu med både jobb, son och bebis i magen)
    marykay.se :)

Lycka till

• Husmusen76
    Husmusen76 skrev 2011-04-19 18:48:14 följande:
    Hej!

Själv har jag jobbat i drygt 10 år med Home Party branschen, och älskar den. 

Jag hade i ca 9 år arbetat med FLP: s fantastiska produkter, men fick för drygt ett år sedan ett erbjudande från ett annat företag som jag inte kunde tacka nej till.

Nu hjälper jag drivna personer att bygga sitt nätverk. Jag har en hel bank med tips och ideér, och delar gärna med mig till alla inom alla områden. 

Du är välkommen att höra av dig!

Ha en underbar dag!

Anna

Hej igen!
    Jag svarar här på mitt inlägg, istället för på mailen jag fått.
    Mitt inlägg ovan.

Företaget jag jobbar för nu heter Energetix, och säljer fantastiska Magnetsmycken, och är stort i bla Tyskland och Finland. Här i Sverige är vi bara i startgroparna så det finns massor att göra
    Hör av er igen om ni har fler frågor.

Ha en härlig dag!
  • Husmusen76

....och även ett företag för personer som jobbar med MLM som vill lära sig mer och få möjlighet att tjäna mer pengar med ett extra nätverk.
    Särskilt fördelaktigt för personer som känner mycket folk som idag jobbar med MLM.

Mitt logg namn är: Sweden om du vill vara med.

Mvh
    Anna 

Svar på tråden Vad finns det för home party arbeten?