Spindeltattoo
När ni ser en tatuering på en spindel/spindel med nät, vad tänker ni då? Tycker ni att det symboliserar något särskilt?
När ni ser en tatuering på en spindel/spindel med nät, vad tänker ni då? Tycker ni att det symboliserar något särskilt?
Jag tycker bara det är fult och sen avskyr jag spindlar så jag ryser vid åsynen.
Hehe okej =)
Nån som har nån annan åsikt? Förutom ni som inte gillar tatueringar och bara tänker ännu en ful tattoo!
Någon som straffats för ett brott " spindelns nät"
Jag tycker också de är fina oavsett vad de står för man sätter ju sin egen prägel och en tatuering är ju alltid personlig
Jag ser det kriminella i ett nät på armbågen med flugor i. Men jag har också varit aktiv i det nätverket. Annars älskar jag tatueringar oavsett.
Ok.
Tex James Hietfield har spindelnät på armågen och är ju inte kriminell! =)
Men det var ju iof sig som du skrev, fast spindel i stället för flugor.
har en spindel med nät o e inte kriminell :) tycker bara de e väldigt fint
Fint Jag har andra tattos som passar in med spindel och nät också så jag tror det blir bra.
Jag har en spindel tatuerad nere i svanken, dock inget nät. Men jag är super nöjd med den.
Jag tänker att det på 80-talet påstods att det betydde att man mördat någon. Sen började alla de "tuffa" killarna på gymnasiet tatuera det och nu tänker jag bara att det är jävligt töntigt.
Har en spindeltatuering i svanken (inget nät). Gjorde det för att jag är livrädd för spindlar men för att det ändå säger något om mig. Satte den i svanken så jag skulle slippa se den. Den är läskig men snygg.