almanacka??
Någon som har koll på vart jag kan beställa en almanacka med mina egna bilder i och få leverans INNAN JUL???
Hjääälp!!
Någon som har koll på vart jag kan beställa en almanacka med mina egna bilder i och få leverans INNAN JUL???
Hjääälp!!
onskefoto.se har vi veställt i från. Dom är snabba!
På önskefoto.. men du måste beställa innan den 2 dec.. annars garanterar dom inte att du får leverans innan jul!
gaaah!! brådisss........
Fotoquick. I affären är det senast den 14 men de kanske skulle förlänga. Kostar 229:-. Lite dyrare på nätet.
229:- är ju SVINDYRT!?
......Tror de kostar typ 150:- på de flesta andra ställen på nätet jag kollat runt på??
129:- tar korthuset.se
Gris--> Blev den bra då? Hur länge fick du vänta? =)
Korthuset.se har även superfina billiga julkort där man sätter in sin egen bild. 120 för 25 stycken med kuvert och porto. 129 kr för kalender.
att den är dyr beror på att korten blir stora. Många av de billigare så är hela almanackan på ett papper. Här är kortet på ett och datumen på ett. Alltså bilden blir ca 18x24 cm precis som önskefoto. Men det beror ju på vad man är ute efter. Jag gillar dem med riktigt stora bilder.
Tjena Bruden Jag köppte min SNYGGA almanacka på granit.. det blir ju till att klippa & klistra upp bilder iochförsig
I år får föräldrarna önskefotots fotobok.. almenacka får dom köpa själva.. får ju plats så mycket fler bilder i fotoboken.. och 20 sidor kostar 79+ frakt.
Dom böckerna blir kanonbra.. får plats upp till 6 kort på varje sida.. med lite text som förklarar bilden.
Har gjort en till farmor o farfar oxå..
Dom fick ju almenacka förra året.. måst eju variera sig lite.
*envisas med att stava almanacka med E*...
Har också beställt på korthuset.se. De har 2 dagars leveranstid(!) och kostar som sagt 129 kr.
Jag har för mig att vi fick ett erbjudande från Libero och det var genom fritzell.com
Har beställt genom dem och de var jätte fina.
expert har också
Tack alla! det blev korthusets! =)