• minaz

Blöder som vid en mens och positivt gravtest, nån som har varit med om det?

Nu startar jag en ny tråd...
    Problemet är att jag hade BIM  igår och fick knappt synliga positiva tester igår men idag, jo vad händer???
    Jag får synliga positiva tester.
    Jag är lite glad men vågar inte riktigt ta ut nått i förskott eftersom jag blöder som vid en mens.

Har fått halsont på köpet , bläää  får se hur detta utvecklar sig, men visst är jag gravid ?
    2 tester kan väl inte visa falskt positiva?

Nu håller jag * tummarna* för mig
    Hoppas, hoppas...

• Svar på tråden Blöder som vid en mens och positivt gravtest, nån som har varit med om det?
  • HEARM

ja jag har haft så. Men det vill du säkert inte veta. jGråter jag ringde gyn på engån o bad o få en tid eftersom jag var orolig. Åkte upp "akut" dagen efter (de kalla det akut tid) de såg ingenting på ul o tog blodprov. sen vart det uppföljning på uppföljning blodvärderna (oj minns inte vad det het nu som man mäter) gick upp men inte tillräckligt för att allt ska vara normalt ul visade ingenting jo engång såg de en tom hinna som de ej kunde förklara förmodligen var det lite restr kvar då. det var ett pågånde missfall blödde som vid mens när jag plussade i ca 4dagar sen inget mer i 2mån då jag bara vänta sen drog det igång ordentligt o jag blödde nästan en hel månad 23 dagar tror jag. men exakt ett år efter att missfallet verkligen slutfördes så föddes en underbar liten krabat Baby   Jag tycker du ska ringa gyn på måndag o åka upp o göra ul ifall det ä ett missfall o du behöver skrapas kram

• minaz

*puffar*
    Nån som har erfarenheter vid mens blödning och graviditet???

• minaz

Tack för ditt svar...
    Beklagar det du gått igenom.
    Ska ringa och kolla, absolut  =)
    Även ta ett till test i morgon och se hur det utvecklar sig, om det blir starkare eller inte...

• Baryk

Ja jag hade då "mens" de tre första månaderna när jag väntade mitt första barn. Fattade först inte att jag var gravid ens... Bra gick det iaf. Glad

• minaz

Hur mens?
    Du blödde, hur mkt?
    Tampong?
    Binda?
    Tampong och binda?

• HEARM

mitt sträck blev starkare någon gång efter första plusset. vill itne förstöra hoppet för dig för alla är olika det kan vara helt normalt. hoppas det går bra för dig KRAM

• Spartacus

det går ju bara att vänta ut blödningen och testa sen igen, om deet blivit svagare då så är det mf, starkar så är du gravid

håller tummar och tår för dig!

• BejbyBoo

Hur har det gått? Tagit något mer test? Blöder du fortfarande?

♥ Älskade, älskade lilla E. 28/12-08 ♥
  • HEARM
    Spartacus skrev 2011-02-27 18:11:04 följande:
    det går ju bara att vänta ut blödningen och testa sen igen, om deet blivit svagare då så är det mf, starkar så är du gravid

håller tummar och tår för dig!
    fast dte där är inte sant. det kan ta upp till två månader innan plusset försvinner
  • Lillave

Var med om det för flera år sedan och det var ett mycket tidigt missfall.

Men lycka till till dig!

Svar på tråden Blöder som vid en mens och positivt gravtest, nån som har varit med om det?