Hjälp, hög matstol?
Jag har som ett barbord hemma till matbord och undrar om någon vet vad man kan köpa en hög stol som jag kan ha till min son när han är runt 6månader.
Jag har som ett barbord hemma till matbord och undrar om någon vet vad man kan köpa en hög stol som jag kan ha till min son när han är runt 6månader.
Varför inte en sån där billig stol från ikea med bricka, så slipper du problemet med att han ska nå upp. 150 pix klippt å klart o lättdiskat! Tror ärligt talat inte det finns sååååå höga stolar.
Jag har letat som en tok efter en högre stol men hittat bara en och den är ganska dyr. Så det blev en från Ikea med bord! :)
Fast hur högt barbord har ni då??
Annars är väl kanske ett alternativ att köpa en sån där stol som man kan hänga på bordet. Det borde ju funka...
Det finns sådana här matstolar som man kan hänga fast på själva bordet, om du förstår vad jag menar.
Kan vara en lösning och de är inte så dyra heller.
Eller så köper ni en billig ikeastol o modiferar benen. Borde bli billigare... Hehehe. Stick i tåliga träskaft o skruva fast eller liknande metallrör. Bara ni skruvar fast dem...
Fast hur högt barbord har ni då??
Annars är väl kanske ett alternativ att köpa en sån där stol som man kan hänga på bordet. Det borde ju funka...
Finns ju även Kronans stol-på-stol: http://www.kronan.com/Inventory/Navision/60025708?category=50,101&menuS=Barnvagn