Inlägg från: Anonym (Allis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Allis)

Gift småbarnsmor som längtar efter att supa sig full och ragga på brudar

Blev bara tvungen att skriva något här. är öppet homosexuell och lever singel sen lite över 3 år tillbaka. Har varit en bra tid. Men såklart väcks längtan nu och det är ju häftigt:). Men jag tror inte att ett förhållande kan bli bra om man tänker på kvinnor och lever med en man. Kanske bättre att berätta. Vissa män kan tycka att det är ok att sin kvinna har en kvinna bredvid. Men OM man blir kär i kvinnor så ska man inte tvinga sig att leva med en man, då kommer ni bara bli olyckliga. Vet många som upptäckt att dom dras till samma kön efter att ha varit gift med en man i många år....lämnat mannen och blivit lycklig av att stenen fallit från bröstet. Om ni är homo/bi singlar eller blir någon gång så finns en tråd för er. Där är jag inte anonym, men man kan vara...så att alla kan få prata osv om man inte riktigt vågat tagit steget att berätta om sin läggning. Blev bara tvungen att smyga in här:) Lycka till!!! blev lite nyfiken på er här inne... :)

• Anonym (Allis)
    Anonym (mamma) skrev 2011-03-04 16:26:06 följande:
    Samma här: Om ni tar en paus har du ju tid att utforska dina känslor, sen kanske ni kan göra ett nytt försök! Hoppas att allt går bra! Kram
    Att ta en paus och utforska sin nyfikenhet och då kanske börjar hitta den du är e det bästa kan jag tycka. Då slipper ni dåligt samvete...
  • Anonym (Allis)
    Anonym (mamma) skrev 2011-03-05 17:04:44 följande:
    Allis: Jag vill bara ha sex med tjejer, jag är inte ute efter ett förhållande. Jag är lycklig med min man :). det svåra är att genomföra det.
    Men du har inte pratat med din man om det? antingengen gör du det och var ärlig med din fantasi, kanske det blir bra, det har jag också varit med om att en tjej som var gift talade om sin fantasi för sin man och han tillät henne ha det...men han ville godkänna tjejen som då var jag för många år sen. Jag var attraherad av henne och jag brukar inte bara ha sex med tjejer, men vi hade det fint och kunde ha vårt mys på ett öppet sätt så hennes man inte led av det och inte jag eller hon heller. :) Dom är lyckligt gifta än idag och hon vill bara vara med mig om hon ska vara med en tjej.  Kan säga att det på ett sätt är rätt skönt att vara singel:) Inte för att jag varit med någon på dom här 3 åren men ändå:)
    Men är ensam med min blivande 5 åring så jag har lagt ner min tid på oss..
    men jag har ju fantasier jag med ;)
  • Anonym (Allis)

Har väl också en 30 års kris haha. Jag har varit med killar, kan tycka dom vara snygga osv...men om jag ska ha ett förhållande så är det med en tjej/kvinna. Man kanske ska prova trekant...äh nu börjar jag bli galen också... jag passar ju inte direkt in i denna tråd, men jag kan ju ge er tips, råd eller liknande...kanske kan hjälpa er med något om ni har frågor eller nåt. :)
    Man vill ju inte gå mist om fina fantasier som faktist kan bli verklighet och som inte behöver betyda kaos. Vi har ju bara ett liv:)

• Anonym (Allis)
    Anonym (mamma) skrev 2011-03-09 08:51:46 följande:
    Allis: Jag tänker oxå så att man bara har ett liv och jag vill inte sitta som en gammal kärring och ångra att jag inte gjorde slag i saken.  Men det svåra är ju att få ut orden. Att förvandla fantasierna till verklighet.

Det känns som jag snart spricker om jag inte berättar! :)

Kanske är jag i en tidig 40 årskris då! ;)

Du som är singel kan ju pröva dig fram med 3- kant, fyrkant eller vad du nu vill. Det avundas jag dig.
    Du verkar vara en trevlig tjej! Kram
    Tack snälla. Ja, jag kan ju prova lite. Jag har ju alltid varit så seriös, så jag skulle vilja prova att bara njuta av närhet utan krav innan jag träffar någon OM jag gör det:)  Tror det skulle passa mig tills vidare. Jag har fyllt 32 i år och har barn så att våga att testa igen och bara njuta av friheten är min fantasi.

Förstår dig att det måste vara svårt att få ut orden. Fantasi till verklighet behöver inte vara svårt, men det kan kännas så och speciellt när du går och håller det inom dig. Du kommer säkerligen må sämre om du inte får ur dig orden. Som du själv skriver att du spricker snart om du inte berättar.

Du kan ju alltid berätta det på ett "positivit" sätt, bara berätta om din fantasi men att du ÄLSKAR din man och vill leva med honom och du vill vara ärlig och berätta hur du tänker och känner. Att du vill att kunna prata med honom om ALLT för att han är din stora kärlek. Det kan ju bli positivt som den kvinnan jag berättat om tidigare i tråden. Hon var äldre än dig då för hon var 41. Jag hoppas verkligen att det går bra för er alla här inne. Det bästa är nog hur svårt det än är att få ur er det annars så kommer det bara gnaga i år framöver...det kan ju som för den kvinnan bli en nystart och kärleken blommar ut i ert förhållande. Men såklart är det inte så i allas fall.
  • Anonym (Allis)
    Anonym (mamma) skrev 2011-03-10 22:22:59 följande:
    Allis: Nu har jag tagit mig mod och prata med honom..
    Han sa att det var ok om det gjorde mig glad :)

Är bara rädd att han ångrar sig när det väl gäller!

Jag är så tacksam för dina råd. Du verkar vara en väldigt trevlig tjej! ;)
    Men vad STOLT jag blir över dig....och tack för den fina komplimangen. Vilket steg du tog. Nu tycker jag att du ska vara öppen mot din man och säga att jag vill inte skada dig så jag kommer inte hålla något hemligt osv. Så han känner sig validerad i sin situation. Då märker han att du bryr dig och att du älskar honom och då tror jag han kommer känna sig tryggare. applåder till dig, nu kan det bara gå frammåt...ärlighet, öppenhet och kärlek bevis till din man. Att du är glad över att du tar mina tankar på allvar, säg att du känner att du älskar verkligen mig precis lika mycket som jag gör med dig. Vi kan prata om det här och jag kommer inte bara att göra saker bakom ryggen för jag vill inte göra illa dig. Jag förstår om det kan vara en chock så därför finns jag här så vi kan prata om det osv..
    Bra jobbat!!!!
    STOR KRAM!!!!!!!
  • Anonym (Allis)
    Anonym (mamma) skrev 2011-03-11 11:15:56 följande:
    Stor kram tillbaka!
    Nu ska man bara hitta nån villig! ;)
    Hur vill du att tjejen/kvinnan ska vara osv? Jag kanske kan hjälpa dig på någotvis? :) Är så glad för din skull, jag känner mig som i ett rus för din skull:) Nu ska vi se till att du får uppleva din fanatsi :) den ska bli verklighet.
  • Anonym (Allis)
    Anonym (mamma) skrev 2011-03-11 22:18:27 följande:
    Allis: Jag vill bli förförd av nån, som är vacker,kvinnlig, kanske tatuerad, piercad, nån som vet vad hon vill. Som tar kontrollen! Som inte är rädd för att vara sexig. Nån som tänder på mig . Svårt att beskriva men gärna nån som är lite på. 
    Hur ser du ut då? ;)
    Är kvinnlig tatuerad, piercad. Jag är inte rädd, men lyhörd och öm och kan förföra och ta kontrollen:). Är alltså kvinnlig till kropp och utseende..men går inte i högklackat gärna. :) Jag vet vad jag vill...när jag väl attraheras av en  kvinna. Havsblåögon, mörkt hår i en kvinnlig kort frisyr med längre på sidan. svårt att beskriva....hade varit bättre med en bild:) är allts så långt ifrån butch man bli....sminkar mig lagom, tar hand om min kropp och är renlig och väldigt kramig och älskar att ta tag och ge en lång härlig kyss när du minst skulle ana det..:) Det ÄLSKAR jag....
  • Anonym (Allis)
    Anonym (lilla jag) skrev 2011-03-11 22:46:31 följande:
    Jag tror att det är vanligare än vad "folk" vill erkänna att de tänder på tanken att ha sex med någon av samma kön. Jag tror också att många kommer på det efter att ha levt ett tag med en partner av motsatt kön. Min tro är att faktiskt alla har förmågan att älska någon oavsett kön, men vi växer alla upp av samhällets normer om vad som är rätt och fel även om referenserna håller på att förändras. Få människor reflekterar över hur man lever så länge allt är bra, men när det börjar svaja lite av olika anledningar så tillåter man sig själv att faktiskt gå lite djupare och vidga sina tankar. Själv är jag mer dragen åt kvinnor än av män. Jag tycker det är underbart att vara med en kvinna. Det är lätt att känna igen sig, att förstå varandra och att tillfedsställa varandra både sexullet och på annat sätt. Jag har under året mött många kvinnor som levt med män men som av någon anledning velat vidga sina vyer. Ungänget har ibland lett till att de lämnat sina män och aktivt valt att leva med en kvinna, en del har stannat kvar av olika skäl, men det vanligaste har varit att de är rädda för vad omgivningen ska säga om deras val och en del har varit nöjda att bara få drömmen om att vara med en kvinna uppfylld.

Jag tycker nog att det bästa för alla är om man är ärlig i den relationen man lever i. Att smyga och vara otrogen är inte en bra lösning för någon. Jag har haft en relation med en gift kvinna under en lång tid, men i längden var det inte hållbart. Hon ville inte leva med en kvinna pga omgivningen utan väljer sin man som hon inte är lycklig med.. Jag tror inte ni genomgår en peronlig kris utan snarare en personlig mognad och utveckling. Kanske är ni redo att leva ett annat slags liv, kanske vill ni uppfylla en dröm, kanske vill ni få bekräftat att det liv ni valt att leva är det rätta för er. Oavsett hur det är och hur det blir så önskar jag att ni alla kommer att få möjlighet att utforska även den sidan av er själva och de känslor ni känner, att ni får möjlighet att uppleva närhet med en annan kvinna om inte mer så åtminstone en gång i ert liv.
    Lycka till er alla!
  • Anonym (Allis)

Mamma och lilla jag..TACK!!!! Jag har ju varit öppet homosexuell så länge och jag vet vad det är jag vill. Finner jag kärleken igen efter allt så blir jag seriös och trogen, har bara varit med den kvinnan som jag pratat om utan att det skulle leda till ett förhållande. Men viktigt att lära känna varandra, om det gäller en fast relation eller "bara" att få njuta av en kvinna. ärlighet, öppenhet. Tryggheten, tilliten och allt är viktigt.
    Bara att träffas, ta ett glas kallt vitt  vin , prata så man bygger upp tryggheten osv....respektera varandra och inte vara rädd för att vara osäker. www.qx.se är en sajt där jag finns :) Men har inte varit så aktiv där, utan nyligen gått med igen för skojs skull:) Alla är välkomna dit och det är gratis...
    Finns mycket att skriva. Fråga på, var inte rädda:) kram

Svar på tråden Gift småbarnsmor som längtar efter att supa sig full och ragga på brudar