• kultingen

Silverringar till förlovning!

Hej på er alla glada!

Jag och min kille sak nästa helg åka till Göteborg å mysa på weekend.
    Nu har vi bestämt oss för att förlova oss ,och igår var vi å köpte ringarna.
    Vi köpte inte de vanliga tradionsenliga,vi köpte silver,hm ,tokigt,ja kanske??
    Fast jag har aldrig guld på mej ,och sen så älskar jag silver, å min kille sliter så på ringen i sitt jobb,så då blev det enkla ,billiga silverringar.

Tänkte höra om det är några andra här ute som har förlovat sig med något "annat" istället för ringar,om ni förstår vad jag menar;är det fler som har silver? Eller ??
    Expediten sa till mej att det är jättevanligt,fast det tvivlar jag på!!

• Svar på tråden Silverringar till förlovning!
  • mludvigs

Vi förlovade oss med titanringar! Men nu när vi ska gifta oss blir det vitt guld i vigselringen.

• Suzanna

Vi har helt vanliga, släta silverringar. Ganska tjockt silver och snygg esign är det, men det är bara silver och de var inte speciellt dyra. Jag gillar silver bäst

• Vill Bli Tre

mina föräldrar hade vitt guld... o mamma hade även rött guld i vigselringen

själva ahr vi tråkiga guld.. hade inte ekonomi för nått "roligare".. men vid 5års jubileumet så ska de bli nya

• Bohuslän

Titanringar med en guldrand i min och utan i gubbens, vigsel blir vitt guld.

• mama08

vi hade silver när vi förlovade oss,
    JAG fick guld och diamant ringar när vi gifte oss och han använder samma fortfarande

• mama08

fast mina har oxå vitt gud i sig oxå...

• Licizzi

Våra förlovningsringar e i vitt guld o min vigselring e oxå i vitt guld..Vi tycker d e så tråkigt o vanligt med det gula guldet..

• kultingen

Vad roligt att höra att det är flera här inne som har silver och titan ringar,jag har själv funderat på titan, men har fastnat för en silverring..
    sen tänkte vi åxå att slå till på stort sen när vi ska gifta oss, då får det bli lite mera dyra ringar,..

• Wilma04

Vi har vitt guld eftersom vi tyckte det var snyggare än vanligt guld!!

• NizzY

här bli det titan på självaste julafton enkla o inet speciellt dyra, jag gillat silver, titan o vit guld bäst , hittade ing ai silver vi båda tyckt eom ,vit guld har vi inet råd med så det blev mellan variant för oss
    GRATTIS TILL FÖRLOVNINGEN föresten hoppas ni få en underbar helg

• KarinN80

Jag har vitt guld o min man gult...

• delifi2

vi förlovade oss med stålringar, hon sa att dom börjar komma mer å mer nu.

• Lara Croft

Alla vill ha samma slags annorlunda saker! Vi har gammalt vanligt guld.

• kultingen

Jo det går ju i perioder det där!! He hehe

• höna böna

vi har silverringar, förlovning och vigselringar i silver.. helt klart supersnyggt!

• kultingen

imorgon så åker vi på vår weekend,ska bara lämna lilltjejen till min far.
    det ska bli så spännande att bara få vara själva å rå om varandra,handla julklappar å mysa.

ville bara säga det!!
    längtar tills vi åker,vi har bokat bord på mysig restaurang,.

• Yiskah

Silver här med. Det e ju snyggare till på köpet. Pris spelar väl mindre roll oxå, det e ju tanken bakom.

Svar på tråden Silverringar till förlovning!