KAN DU...?
Kan du...?
Börja frågan med Kan du...?
När den andra har svarat på frågan , ställer den en ny fråga med..Kan du...?
Man ska börja frågan med KAN DU...
Först frågan:
Kan du prata franska ?
Kan du...?
Börja frågan med Kan du...?
När den andra har svarat på frågan , ställer den en ny fråga med..Kan du...?
Man ska börja frågan med KAN DU...
Först frågan:
Kan du prata franska ?
Ja
Kan du fler än 3 språk flytande?
Nej.
Kan du gå hemma en hel dag utan att bli rastlös?
Japp, det finns alltid något att tänka på. Eller något annat att underhålla sig med, FL tex :)
Kan du tänka dig att vara på en öde ö en vecka utan något som hellst socialt umgänge?
Ja jo det kan jag definitivt, vore skönt att få koppla bort allt för ett tag.
Kan du Europas alla huvudstäder utantill?
Jorå, det sitter sen ett geografiprov för lääänge sedan. Provet och pluggandet var skittråkigt men det var ju inte ett alternativ att inte ha alla rätt så det sitter kvar sen dess.
Kan du para ihop alla länders namn med rätt flagga?
Ja jo det är jag rätt duktigt på, vi märker våra arbetsdokument på jobbet med respektive lands flagga så inlärning och bevarande av kunskap går av sig själv.
Kan du hjula?
Japp :)
Kan du göra en rondat och direkt efter flickis?
Nej och jag vet inte vad det är, skulle jag veta och försöka låter det som om det vore något jag skulle gå sönder av....
Kan du Springa 1km utan bekymmer?
Det är gymnastik, rondat är en hjulning fast man landar jämfota och flickis är en handvolt fast bakåt. Alltså en hjulning där man landar jämfota och sedan en handvolt bakåt (beskrev det väldigt rörigt, men det kanske går att hitta någon video på YT där någon visar)
Nej, inte i nuläget.
Kan du känna att det spökar hemma hos dig?
Det är gymnastik, rondat är en hjulning fast man landar jämfota och flickis är en handvolt fast bakåt. Alltså en hjulning där man landar jämfota och sedan en handvolt bakåt (beskrev det väldigt rörigt, men det kanske går att hitta någon video på YT där någon visar)
Nej, inte i nuläget.
Kan du känna att det spökar hemma hos dig?
Efter ett sådant försök hade jag fått åka ambulans, men jag tycker det ser jäkligt tufft ut då folk kan och behärskar sin kropp på det sättet.
Nej här finns inga spöken.
Kan du åka skateboard?