• FlowerSmurfen

KAN DU...?

Kan du...?

Börja frågan med Kan du...?

När den andra har svarat på frågan , ställer den en ny fråga med..Kan du...?

Man ska börja frågan med KAN DU...

Först frågan:

Kan du prata franska ?

• Svar på tråden KAN DU...?
  • bastardized

Nej det är jag för gammal för och dessutom skulle det se rätt löjligt ut om jag gjorde.....

Kan du jonglera med 3 eller fler bollar?

• bastardized

Nej jag är för gammal för sån skit, vänder mig om och somnar när första är avfyrad.

Kan du hjula?

• bastardized

Nej då skulle jag gå sönder, är mer för tunga lyft..

Kan du avliva ett kraftigt trafikskadat vilt,( den psykiska aspekten)?

• kokosnötmjölk

Nej, fy tusan. Aldrig! Det får någon utbildad göra, skulle inte kunna leva med mig själv om jag gör fel och orsakar djuret onödigt lidande (ja, jag vet att det lider tills kunnig personal är på platsen också...)

Kan du göra ingenting en hel dag? 

• bastardized
    kokosnötmjölk skrev 2019-07-11 23:14:31 följande:

Nej, fy tusan. Aldrig! Det får någon utbildad göra, skulle inte kunna leva med mig själv om jag gör fel och orsakar djuret onödigt lidande (ja, jag vet att det lider tills kunnig personal är på platsen också...)

Kan du göra ingenting en hel dag? 

Förstår hur du tänker och tycker du har rätt, känner man sig inte säker på sin sak bör man låta bli.

Nej jag gör något även om jag är ledig och inte har något på "tapeten", nere i garaget och skruvar eller är inne i musikrummet och spelar osv osv...

Kan du köra traktor?

• kokosnötmjölk
    bastardized skrev 2019-07-11 23:18:23 följande:

Förstår hur du tänker och tycker du har rätt, känner man sig inte säker på sin sak bör man låta bli.

Nej jag gör något även om jag är ledig och inte har något på "tapeten", nere i garaget och skruvar eller är inne i musikrummet och spelar osv osv...

Kan du köra traktor?

Tack för att du satte ord på det jag inte kom på orden för! Om man inte är säker på sin sak ska man låta. bli, alltså. 

Nej, jag kan inte köra traktor. 

Kan du köra en bil?