• FlowerSmurfen

KAN DU...?

Kan du...?

Börja frågan med Kan du...?

När den andra har svarat på frågan , ställer den en ny fråga med..Kan du...?

Man ska börja frågan med KAN DU...

Först frågan:

Kan du prata franska ?

• Svar på tråden KAN DU...?
  • bastardized

Ja ibland fryser den sig, ett litet trix är att ha 2 sidor uppe samtidigt och uppdatera på båda, men överlag kasst..

Kan du segla?

• Martina1970

Måste svara nja.... jag kan vistas på en segelbåt och göra det jag blir tillsagd att göra på ett bra sätt. Men skulle inte själv veta vad som skulle göras

Kan du känna att tiden går fort ibland?

• bastardized

Ja ofta när man har trevligt, minns speciell nyår då jag tittade på klockan som då visade 18.00, kändes som jag bara blinkar så var klockan 6.00 nästa dag, kul saker trimmar klockan..

Kan du hässja hö?

• bastardized

Ja och jag förundras över hur effektivt man forcerar framåt varje gång jag gör det, egentligen effektivare än att köra med trimmer och dyl.

Kan du rida in en häst?

• bastardized

Nej mina kunskaper är ganska begränsade när det kommer till hästar, dock är jag uppväxt med dem och har en vän som kör ett lant och skogsbruk med häst som enda hjälpmedel där jag är ibland och hjälper till.

Kan du nämna 3 stadsdelar i Göteborg?

• Martina1970
    Martina1970 skrev 2020-03-03 02:17:55 följande:

Partille, Angered, kungs... nånting....

Inser nu när jag googlat att det kanske inte räknas som stadsdelar, eller? Och jag hittade ingen kungs....något...

Men vill förtydliga att jag kände igen många av namnen när jag såg dem

Kan du nämna en stadsdel i Strängnäs?