KAN DU...?
Kan du...?
Börja frågan med Kan du...?
När den andra har svarat på frågan , ställer den en ny fråga med..Kan du...?
Man ska börja frågan med KAN DU...
Först frågan:
Kan du prata franska ?
Kan du...?
Börja frågan med Kan du...?
När den andra har svarat på frågan , ställer den en ny fråga med..Kan du...?
Man ska börja frågan med KAN DU...
Först frågan:
Kan du prata franska ?
Jasså :)
Nej, inte min grej alls.
Kan du säga emot din chef, dvs vågar du om de behövs?
Jasså :)
Nej, inte min grej alls.
Kan du säga emot din chef, dvs vågar du om de behövs?
Jag har ingen chef.
Kan du backa med släp?
Hehe nej, försökte bevisa för min sambo nu i sommar att "klart jag kan, inte så svårt" men misslyckades totalt, iaf på Ikeas parkering..
Kan du tänka dig byta ut din bil/bilar emot en moppe bil och köra med endast den resten av livet för 10 miljoner kr?
Hehe nej, försökte bevisa för min sambo nu i sommar att "klart jag kan, inte så svårt" men misslyckades totalt, iaf på Ikeas parkering..
Kan du tänka dig byta ut din bil/bilar emot en moppe bil och köra med endast den resten av livet för 10 miljoner kr?
Haha inte under några omständigheter, jag kör låååångt i mitt yrke och älskar dessutom bilar.
Kan du tänka dig att bryta upp ditt nuvarande liv fullständigt, hus hem och förhållande för en inbetalning av 500.000kr i månaden livet ut?
Nej, verkligen inte. Hade jag fått frågan för kanske 12 år sedan hade jag kanske svarat ja.
Kan du tänka dig att ha en identisk tvilling?
Nej, verkligen inte. Hade jag fått frågan för kanske 12 år sedan hade jag kanske svarat ja.
Kan du tänka dig att ha en identisk tvilling?
Nej, det räcker gott med 1 mig.
Kan du räkna upp världens 5 största städer utan att kika i facit?
Nej, hade bara rätt på 2 när jag kollade.
Kan du tänka dig vara influencer och leva på de?
Nej, hade bara rätt på 2 när jag kollade.
Kan du tänka dig vara influencer och leva på de?
Nej jag håller mig så långt borta ifrån sociala medier jag bara kan. Att synas innebär tyvärr en massa merjobb i min redan fulltecknade kalender.
Kan du tänka dig att ta ett sabbatsår?
Nja, har redan gjort de 2 gånger.
Kan du härma många olika svenska dialekter?
Nja, har redan gjort de 2 gånger.
Kan du härma många olika svenska dialekter?
Nja, jag har släkt i Värmland och har tillbringat mycket tid där i yngre år så den dialekten sitter som en smäck. Jag pratar nog Göteborgska och bör nog hålla mig till den.
Kan du teckna/måla bra?