• Memmii

Hjälp mig att köpa plattång!

Hej alla glada!
    Imorse hände något med min plattång jag köpt i England för ett par år sedan, så nu går det inte att starta den. En säkring gick så min sambo som är elektriker gissar att min plattång kan ha fått en stöt eller liknande. Är i vilket fall som helst en av de tjejer här i världen som ''inte kan leva'' utan min plattång, så nu är väl tanken att om sambon inte kan laga plattången får jag köpa en ny.
    Frågan är var? Vad för någon?
    Eftersom jag bara har mitt studiebidrag i månaden förstår ni att det kan inte vara någon dyr plattång.
    Någon som har lust att hjälpa mig?

Tack på förhand. Skrattande

• Svar på tråden Hjälp mig att köpa plattång!
  • emelillen

egentligen vilken som helst, med keramiska plattor... :) kolla runt lite, åhlens har rätt många alternativ har jag för mig.

Loppan ♥ född 2010-05-05 | Bebis i magen ♥ BF 2011-07-29
  • Joico

Jag har haft många Remington, kanonbra köpt på Onoff, tror jag. Annars som sagt, vilken som helst med keramiska plattor.. typ Ö&B, Rusta har.

• Miia88

jag har en som jag köpt i ullared, minns inte märket dock.. men den var billig, funkar skitbra.

kolla på eleven.se =)

• mamimami

GHD rules =) Kolla på blocket? Eller tradera? Drar igenom håret på nolltid och kul att lockar och vågor håller så bra! Den är också skonsam mot håret. Lycka till!

Karin

• emelillen

Jag har också en GAMA, är jättenöjd med den.. Köpte den för 7 år sedan och den är fortfarande jättebra! Dock kostade den 700 då, vet itne vad den kostar nu.

Loppan ♥ född 2010-05-05 | Bebis i magen ♥ BF 2011-07-29
  • Memmii

Tack till alla för era kanonbra svar!
    Den där GAMA verkar ju vara poppis, men jag ska kolla upp alla era tips...
    Själv hade jag en Thermo och den har varit svinbra, men jag ska jämföra
    priser osv. Glad

• Moonis

Jag har köpt en billig på Netto som fungerar jätte bra så man behöver inte lägga ut massa pengar för en bra fungerande.

• Joico
    Memmii skrev 2011-02-28 21:21:42 följande:
    Ska plattorna vara i endast keramik eller kan dom vara blanade?
    Ex på den här med blandade plattor:

eleven.se/remington-style-ceramic-straight-23...
    Blandade går också bra Jag minns inte vad det är dom inte ska vara gjorda av.. men telefon och keramik är bra!
  • Memmii

Okej! Vad bra! Är det någon som vet vad dom inte ska vara gjorda av??

• Joico
    Memmii skrev 2011-03-01 09:13:42 följande:
    Okej! Vad bra! Är det någon som vet vad dom inte ska vara gjorda av??

Jag kan nog nästan garantera att alla nya plattänger idag är av keramik eller teflon..
  • Memmii

Toppen! Då slipper jag förhoppningsvis oroa mig :)

Svar på tråden Hjälp mig att köpa plattång!