josefineu skrev 2011-03-05 13:54:39 följande:
Kaerleksbarn..testa ändå dom kostar ju knappt nåt,,annars börja om igen vid nästa äl,,fast jag håller med det är jobbigt att börja om..men en liten nyfödd fram till JUL skulle ju aldrig vara fel,,
Men måste bara säga fy vilken press det är dagarna kring ägglossning,,vi har ju en som precis fyllt 1 år så vi "måste" mysa när han sover å det är inte lätt att bli sugen när man vet att man måste jusst nu under en halvtimme,,he he..Å vill ju helst inte ha honom ståendes i spjälsängen å skrika mamma mamma..nej fy det klarar jag inte..ha ha
Ja det konstiga är att det började som en nidblödning förra lörd 26feb (trots BIM nu i fredags 4mars).. och sen ökade det först på sönd morgon, hände precis samma sak förra månaden! Även då kom det som en nidblödning i tre dagar innan jag började blöda en hel vecka före BIM, och nu då ytterligare en vecka ännu tidigare

Det mesta tyder på tidigt missfall, men två gånger i rad? Fick tillbaks mensen i aug 11mån efter förlossningen så den har ju inte varit superregelbunden sen dess men sättet den "startar" på är ändå lite väl konstig kan jag tycka? Blödde bara sönd-tisd och trots då BIM i fredags så känner jag mig idag svullen o öm om magen så inbillar mig att det kanske finns en liten liten gnutta hopp om att vara gravid ändå^^ Men enligt ÄL-tester på nätet ska jag ha ÄL 9mars, på onsd till 12mars.. kan det kanske vara det som svullnaden beror på lika gärna? Om det nu stämmer att det är "dagarna innan ÄL"?
Förstår er, vår dotter är 17mån så känner precis likadant att man "MÅSTE" hitta suget så fort hon somnat.. många gånger hade man ju kanske prioriterat att sova själv