nähä
Ja, och jag sällar mig till er två. Testade negativt i lördags.
Har 2 eskimåer kvar nere i Uppsala nu. Plötsligt så känns inte det här med att lyckas med ÄD så vansinnigt självklart längre :((
Kram på er båda.
Ja, och jag sällar mig till er två. Testade negativt i lördags.
Har 2 eskimåer kvar nere i Uppsala nu. Plötsligt så känns inte det här med att lyckas med ÄD så vansinnigt självklart längre :((
Kram på er båda.
Ja, tänk så dum man känner sig när man tänker att "bara vi kommer till ÄD så är man praktiskt taget gravid"
Vad jag har förstått så har vi bara det här försöket. Alltså en donators ägg. Vi blev tilldelade 7 ägg, 6 blev befruktade, 5 delade sig. 4 frös de ned och 1 satte de tillbaka. Inför FET blev de tvungna att tina 2 st. eftersom 1 dog.
Nu har vi 2 kvar. Känns helt orealistiskt att bara ha 2 kvar efter att ha fått en sådan kanonstart från början. När de 2 återstående är förbrukade så har vi, som jag har förstått, inga fler chanser här i Sverige.
Vi går på reproduktionscentrum i Uppsala. Om du får någon rätsida på "hur många försök" eller vad som räknas som ett försök så får du väldigt gärna inboxa mig. Skulle ju kännas betydligt bättre om försöket bara räknas om man åtminstone fick ett + på stickan.
Från början var det diskussion om vi kanske inte ens skulle få 1 försök för att vi redan gjort 3 vanliga IVF-försök men med tanke på att vi aldrig har fått ut mer än 1 ägg och det aldrig har kunnat befruktas så passerade vi "nålögat".
Massa lycka till.
Kram
Tack februari72. Många kramar till dig med