Inlägg från: Anonym (Står inte ut!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Står inte ut!)

Vill så gärna prova tjejsex..PANIK!!?

Jag tror inte jag är kär, men otoligt attraherad av en tjej i min egen ålder, är 25 år.
    Men nästan kälekskänslor, hon har en sån otrolig utsrålning, och efter ett par glas vin tillsammans skulle jag inget heller än ...mm
    Vi har dansat nära varandra en gång för ett par år sen, och kändes speciellt.
    Skulle så gärna vilja tala om hur jag känner men vet knappt själv vad. Och är skit rädd att hon skulle försvinna om jag berättade för henne. Att det skulle vara svårt för henne att ta det lixom, då hon har mycket i sitt eget liv, men pojkvän, och barn..

Det är min närmsta vän och vi har känt varandra i några år nu.
    jag har man och barn också.

Det här är helt nytt för mig. Vet inte om det är henne jag bara vill ha, eller om det är en tjej att prova ha sex med lr, om det endast ska stanna i mina fantasier. Min sambo vet om att jag vill ha sex med en kvinna, och jag har frikort för det. Men kan inet släppa henne.
    Försöker vara ute på kontakt sidor, som bodycontak och vuxnaskriker. Men når inte fram till någon tjej där.
    Känner mig hemskt kräsen också...
    Fantiserar dagligen om en tjej.Och när jag träffar henne (min vän) är det sjukt jobbigt att skiljas åt.

HJälp!!!! ???
    Känner mig så ensamast i världen om att känna så här när jag lever så tryggt i min familj och älskar min sambo. Men min nyfikenhet tar över allt ibland!!!!!!! 
    Kan tillägga att jag aldrig vart med en tjej förut.

• Svar på tråden Vill så gärna prova tjejsex..PANIK!!?
  • Anonym (Står inte ut!)

Hej, tack snälla för en fint svar.

Ja vin dricker vi ju ihop en gång i månaden ungefär, tillsammans med våra pojkvänner, lr själva har också vart med fler tjejkompisar bara.
    Men aa känner ju så starkt för henne. Vill absolut inte att min sambo ska vara med på ett hörn utan det här är bara något om mig.

Men Hur reagerade du när hon berättade det för dig ? hur gick det till?
    Hade du känt något speciellt innan mellan er?? ( hade du vart med en tjej innan)

Jag kan nog inte berätta nu, hon har det som sagt så struligt och vet inte alls hur hon ska ta det,
    det värsta är om hon skulle tycka synd om mig för det...För det är det ju inte,jag mår ju inte dåligt av detta.
    Drömmen är väl som sagt, att det bara skulel "hända" något efter en vinkväll lr når?...men mmm vårgar nog inte...

Jo tänker ju ständigt på att livet är för kort för att gåmiste om det här med henne lr med nån annan...
    tack igen för svar

Svar på tråden Vill så gärna prova tjejsex..PANIK!!?