Bandtröjor
Du ser en JÄTTEFIN tröja/T-shirt och är helt inställd på att köpa den...
Du ser att det står något på den och får reda på att det är ett musikband som du aldrig hört.
Köper du den ändå eller glömmer den fina tröjan?
Du ser en JÄTTEFIN tröja/T-shirt och är helt inställd på att köpa den...
Du ser att det står något på den och får reda på att det är ett musikband som du aldrig hört.
Köper du den ändå eller glömmer den fina tröjan?
Jag köper den inte. Jag vet ju inte vad det är för band och vad de sänder för budskap.
Köper den inte men kollar upp vad det är för musik. Kanske är det något jag gillar och då kan jag ju köpa t-shirten senare.
Kollar upp vad det är för band först.
Annat: Jag har aldrig varit förtjust i bandtröjor (eller öht tröjor med tryck på) Syns dessutom namnet på en grupp jag inte känner att jag är ett fan av så skulle jag definitivt inte köpa den.
Är det däremot så osynligt att det inte syns gör det inget om inte motivet är starkt kopplat till just det bandet ändå.
Nej, jag köper den inte. Ska jag skylta med namnet på ett band, så ska det vara ett som jag verkligen gillar ...
Jag köper den ändå. Om jag mot förmodan skulle ha fått för mig att tröjan var snygg trots en sådan typ av tryck så skulle jag ju redan ha bestämt mig.
Kollar upp bandet innan jag köper. Är det ok köper jag om jag gillar tröjan så mycket och det är värt priset.
Skulle aldrig bära en bandtröja från ett band jag inte gillar.
Dessutom kan en tröja det står t.ex. Tokio Hotel eller Jay-Z på aldrig någonsin vara snygg. Texten gör dem fula.
Skulle aldrig köpa en bandtröja överhuvudtager eftersom jag tycker att det är lite töntigt, så mitt svar blir nej...
Jag älskar bandtröjor, speciellt lite ironiska.
Den tröja jag har mest nu för tiden är en Adam Ant-tröja som jag fick av honom för ett tag sedan. Jag älskar absolut inte Adam Ants musik och har nog bara hört en 5-6 låtar, men tröjan är snygg och den musik jag hört är inte dålig, så varför inte.
Dessutom var han snygg på bilden på tröjan och är det fortfarande, förvånansvärt nog.
Jag hade dock aldrig köpt eller haft på mig en tröja med ett band jag aldrig hört, så om jag hittade en bandtröja som jag älskade så hade jag lyssnat på musiken först och var den okej så hade jag köpt den.