• VeraVera

Blir så arg o ledsen när jag läser saker som detta!!!

Läs denna artikel på aftonbladet http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8652029.ab 

Blir så förbannad!! Hur kan dom låta barnen bo hos pappan! Klar man filmar sina barn som bevis för att försöka rädda dem från sexuallatrakaserier! Vad är det för fel på detta landet!!!!!
    Blöder i hjärtat på en...

• Svar på tråden Blir så arg o ledsen när jag läser saker som detta!!!
  • Veritas18

Håller med dig fullständigt.

Och så skyller de på mamman att hon har utsatt barnen för ett allvarligt övergrepp genom att filma de? Väger det mer än sexuellt utnyttjande.

• Birgitta2

Ja, jag tänkte precis samma som du när jag läste artikeln i förmiddags. Helt otroligt. När både soc och advokat rekommenderar henne att lämna filmen till polisen så gör man ju det. Och blir fråntagen vårdnaden. Helt sinnessjukt.

• Åssi

Man får ju inte hela bilden genom Aftonbladet!
    Pappan kan ju vara helt oskyldig och mamma en galning som ljuger för att få ensam vårdnad om barnen och t o m går så långt att hon regiserar sina barn till en "porrfilm" som hon sedan visar upp för alla för att visa hur sjuk pappan är.

Jag har slutat bli upprörd över sånt som står i kvällstidningarna eftersom det sällan stämmer eller i alla fall är kraftigt överdrivet.

• VeraVera

Hoppas att det blir prat om detta så att barnen kan få komma hem och inte behöver bo med en pappa som utnyttjar dem! Sånt här får ju aldrig hända!

• Åssi

Skulle ni låta era barn fortsätta och dessutom filma ett "avancerat sexuellt beteende" med varandra?

• VeraVera
    Åssi skrev 2011-03-03 11:25:02 följande:
    Pappan kan ju vara helt oskyldig och mamma en galning som ljuger för att få ensam vårdnad om barnen och t o m går så långt att hon regiserar sina barn till en "porrfilm" som hon sedan visar upp för alla för att visa hur sjuk pappan är.

Jag har slutat bli upprörd över sånt som står i kvällstidningarna eftersom det sällan stämmer eller i alla fall är kraftigt överdrivet.
    Så kan man ju säga om allt...Kan ju bara utgå från vad som står och stämmer detta så är det så sjukt och något är allvarligt fel i våra socialasystem!
  • VeraVera
    Åssi skrev 2011-03-03 11:26:58 följande:
    Skulle ni låta era barn fortsätta och dessutom filma ett "avancerat sexuellt beteende" med varandra?
    Rätt säker på att man stoppar efter en kort filmning, hellre det så att man kan sätta dit aset än att det ska fortsätta hemma hos pappan
  • Stårscha
    Åssi skrev 2011-03-03 11:25:02 följande:

Tack för att det finns fler som inte är så snabba att ta aftonblaskornas ord för sanning.
  • VeraVera
    Stårscha skrev 2011-03-03 11:29:52 följande:
    Tack för att det finns fler som inte är så snabba att ta aftonblaskornas ord för sanning.
    Hjälper det att det står i min morgontidning med?
Svar på tråden Blir så arg o ledsen när jag läser saker som detta!!!