Inlägg från: Apanda |Visa alla inlägg
  • Apanda

emotion xtreet

Jag har köpt en Röd, sååå underbart snygg och smidig, vi skall ut och resa till Påsk så det skall bli jättekul att använda den, snyggt med myggnät i samma färg som vagnen och transportväskan. en superfin vagn jag e sååå glad och nöjd.  Är det någon som varit ute och rest med vagnen?

• Apanda
    bohusbebis skrev 2011-04-01 09:53:12 följande:
    Åh så sugen jag blir. MÅSTE komma till att få se en "live". Hade du möjlighet att se på någon av de andra färgerna? Är lite sugen på en röd, svart eller beige....
    Jag har sett den svarta och den beigea de är jättesnygga, men jag har en svart sittvagn, men vill ha lite färg:) så det blev rött. den e såå fin:)
  • Apanda
    audrey1 skrev 2011-04-03 16:50:25 följande:
    Jag lyckades inte få koden att fungera för en liten stund sedan Rynkar på näsan
    kolla med sajten :)
  • Apanda

Var ute med Xtreet vagnen igår och tycker den är otroligt lättrullad, är det bra?  vi hade lite bråttom till bussen så jag fick springa och det var då jag upptäckte det, den var äldigt lättstyrd, det känns  bra, sen tycker jag att det är skönt att ryggen är så lång så vagnen håller länge.

• Apanda

I helgen var jag och rullade xtreet lite i stan och stöte ihop med en mamma som hade en likadan å samma färg, vi stog och pratade i säkert 30 min (sovande barn) hon var verkligen positiv till vagnen. Lika kul var det på Bussen när en mamma kom fram och frågade om vagnen. Kul att ha en vagn som än så länge inte finns överallt. :)

• Apanda
    Emma 617 skrev 2011-05-24 11:53:16 följande:
    Hej!
    Jag klurar på om en xtreet vore nåt för oss så jag undrar om ni som redan har slagit till kunde hjälpa mig med en sak! Skulle vara jätte gulligt om nån ville mäta hur mycket plats det blir i fullt liggläge? Vill att pöjken min ska få plats raklång på rygg utan att nåt sticker ut. Han är väl knappt 96 cm skulle jag tro. Och smal som en sparris så på bredden borde det inta vara nåt problem!
    Tack på förhand!
    Det är inga problem :)
  • Apanda
    fanimej skrev 2011-05-16 20:02:42 följande:
    Har några frågor till er som har vagnen (eller ni andra som kanske har koll ändå)

- Hur långt fram går suffletten att fälla? Antar att den inte är så extrem som Babyjogger City Mini men går den att dra fram så att den skyddar någorlunda bra mot solen?

- Hur lätt fäller man ihop vagnen? Har inte hittat någon info om hur det går till

- Kan man fälla ner ryggstödet med en hand?

Tacksam för svar!
    Suffleten är tror jag som på en normal vagn storleksmässigt, jag använder myggnätet som du fäster på sufflten som solskydd :) Har du kollat på Youtube där finns säkert film hur du fäller ihop vagnen. Ligger barnet i går ryggstödet att fälla med en hand.
  • Apanda

Nu packar jag ner Xtreeten för en resa till Spanien, det skall bli kul att resa med en ordentlig vagn, den är ju super:)

Svar på tråden emotion xtreet