• Anonym

Tror att jag är en sexmissbrukare

Hej! Är en 49 årig kvinna som är skild sen 8 år tillbaka. Bor i en lägenhet med min 17 åriga dotter och våran hund.

Hur som helst så är jag oftast välldigt sugen på sex. Onanerar välldigt ofta, och oftast så är det välldigt länge.

Träffar en antal olika karlar för att ha sex med. Träffas oftast hemma hos mig och knullar, sen går dom oftast.

Den ena killen är nyskild och behöver komma över sin fru, därför knullar han mig. Träffas en gång i veckan.
    Den andra killen är min gammla granne som är något äldre än mig och vi träffas 1-2 gånger i veckan.
    Den tredje killen är bara 32 år och singel och vi brukar träffas någon gång i månaden.

+ ett antal krogragg.

Jag trivs med det, att vara fri och knulla med vem man vill. Inte ligga bredvid samma gubbe hela livet och ha sex under täcket, nej jag vill hellre ha sex i baksätet på en bil.

Någon mer ämn jag som är i samma sitts? Jag skäms inte för det, men det jobbiga är att ständigt vara sugen.

• Svar på tråden Tror att jag är en sexmissbrukare
  • Munchies

Först och främst, vet du ens vad ett missbruk är?

• Munchies

Kvinna + älskar att knulla

• Anonym

Det som avgör om det handlar om missbruk är väl inte hur ofta man har sex utan varför och hur man mår av det. Eller hur man mår under "abstinensen".
    Jag är själv tillfrisknad sexmissbrukare och är väldigt glad och tacksam över hur bra jag mår numer och hur fint mitt liv blivit. SLAA gjorde all skillnad för mig, slaa.se. Lycka till där om du känner att du behöver det eller ha så kul om du vill fortsätta som du har det. 

• Anonym
    Munchies skrev 2011-03-04 17:41:49 följande:
    Först och främst, vet du ens vad ett missbruk är?
    Ja, jag är ju ständigt sugen på sex.
  • thomas55

Knullar du hunden också

• Fartill3

Mår du dåligt av det så är det ju ett problem.

men annars är det väl bara att köra på, tänk på dej själv i första hand 

Människor glömmer vad du gjort och vad du sagt men de kommer alltid i håg hur du fick dem att känna sig
  • Emmich

Sexmissbruk 12 tecken på att du är de 

Du har sexuella relationer med människor du inte känner.

ISOLERING
    (Du träffar inte vänner och familj du gör som din partner säger)

TVÅNGSMÄSSIG JAKT
    Du jagar tvångsmässigt från den ena relationen till den andra.

FLERA PARTNERS 
    Har mer tex som du har nu ..

KÄNSLOFÖRVÄXLING
    Du blandar ihop kärlek med attraktion och med medömkan.

ENSAMHET = TOMHET
    Du känner dig tom och ofullständig när du är ensam. Även om du är rädd för närhet och engagemang söker du hela tiden relationer och sexuella kontakter.

MANIPULERAR ANDRA
    Du använder sex och känslor för att manipulera och styra andra.

FANTASIN TAR ÖVER
    Du blir handlingsförlamad eller allvarligt distraherad av romantiska eller sexuella fantasier

. UNDVIKER ANSVAR
    Du undviker att ta ansvar genom att binda dig vid människor som inte är känslomässigt tillgängliga.

FÖRSLAVNING
    Du förblir slav under ditt känslomässiga beroende, romantiska intrigerande eller dina tvångsmässiga sexuella aktiviteter.

UNDVIKER INTIMITET
    För att undvika att känna dig sårbar drar du dig undan alla intima kontakter.

IDEALISERAR ANDRA
    Du tillskriver andra människor magiska egenskaper och idealiserar dem. När de inte kan uppfylla dina fantasier eller förväntningar klandrar du dem.

Och att du lägger ner massa tid på sex och pengar (till sexleksaker)

Om alla de här punkter stämmer så kan du nog vara de ja ... 

Svar på tråden Tror att jag är en sexmissbrukare