Inlägg från: MayaS |Visa alla inlägg
  • MayaS

Pluggångest....

Jag borde plugga.... jag BORDE plugga.... JAG borde plugga.... jag orkar inte.....

jag har sån ångest över det här med att plugga... läser på komvux just nu och känner att jag inte trivs alls.... Sitter här nu med ett hemprov i Historia som är hur stort som helst och måste vara klart tills på måndag. Känner en sådan prestationångest över detta prov oxå.... har fått MVG på allt annat jag gjort och behöver betygt för att få upp snittet.... så nu känner jag att jag MÅSTE minst skriva ett MVG på hemprovet... som jag inte ens börjat på...

Har struntat i att gå till skolan de senaste 3 dagarna för att jag har helt enkelt inte haft orken.... jag är sååååå trött + att alla dessa j*vla trappor som jag måste gå upp och nedför varje dag gör att foglossningen bara blir värre och värre..

Jag kommer att få IG på matten.... och det är Nationellt prov på Onsdag fattar helt enkelt inte och ingen hjälp får jag heller från min lärare.... Fysiken ligger oxå risigt till.... där har jag samma lärar som i Matte...

Kemin... ja där ska inte mindre än 2 labrapporter + 1 miljöbeskrivning vara klar om ca 1 vecka...och jag har inte en susning om hur man skriver en miljöbeskrivning...

Just nu känner ajg bara för att hoppa av hela skiten..... men det är juh bara 3-4 veckor kvar... men vad hjälps det.... allt känns bara skit just nu... med pluggandet.....

• Svar på tråden Pluggångest....
  • MayaS

Nån som känner igen sig?

Vad har ni gjort för att "ta tag i saken"?

• MayaS

Tack... även om jag itne fick någon direkt motivation så känns det ändå skönt att veta att man itne är ensam...

Just nu känns det som om jag kan sluta jaga nått program helt.... allt är så pass beroende av matten och fysiken..... men det jag var "sugen" på var Biomedicinsk analytisk program.... eller receptarieprogrammet.... nu blir det väl P-pogrammet eller nått sånt istället...*suck*

• MayaS

*suck*... nä nu måste jag snart ta tag i et här.... vet bara inte hur.... nu tror jag att jag går o ställer mig i duschen och försöker samla lite energi.....

Hoppas av hela mitt hjärta att det går bättre för er andra.... att ha det så här är inget kul.

• MayaS

*S* precis... detr är såååååå lätt att man "bara" ska kolla in FL lite snabbt... o sen blir man sittande... *suckar med ett litet leende*

Svar på tråden Pluggångest....