• Nika och Noel

Julklappar till 1,5 åring?

Vad kan ma köpa till sin son på 1,5 år i julklapp? Jag har redan köpt ett memory i trä men sen vet jag inte mer. Finns det ngt som ni kan rek som era barn gillat jättemkt? Duplo har han redan samt en massa bilar så jag är ute efter ngt som kan sysselsätta de små en längre tid.

• Svar på tråden Julklappar till 1,5 åring?
  • lövet2

Brio tågjärnväg kan han redan börja bygga med, och det är roligt ända upp i 10-årsåldern!

• längtans tider

Ett sådant där leksakstält!
    Kan de leka i, och ha som myshörna med nallar å kuddar! :)
    Ska jag köpa till min dotter på 1 år till julklapp!

• Ebba72

Snickarbänk med hammare mm. Mycket poppis hos min son. Samt allt som har med Byggare Bob att göra.

• Mirris

Var på ToysRus igår och det fanns massor med "lära" leksaker.. och dom kostade inte en förmögenhet.

Jag köpte nåt traktorset till sonen.. med skruvar o mejsel o nån borrmaskin tror jag det var med... ett JÄTTEstort paket... 139:-

Jag letar efter saker som inte låter.. jag är så less på att allt ska pipa o spela så fort man tar i sakerna..

Köpte en fräsig microfon oxå.. med inbyggt eko.. och lite kritor.. och "sminkkritor" och lite låtsasmat.. sånt gillar han.. och så tror jag vi får en spis i julklapp av mormor o morfar.

• Nika och Noel

Ja tältet har vi sen han fyllde ett o det är bra. Samt en kryptunnel. Min gamla spis har han o den är så där kul, men en vagn från Ullared med mat i den är superkul. Såg på ÖoB att de har en snickarbänk för 60 kr så den ska jag ut o inhandla. Han älskar sin borr sån som pappa har när han reparerar köket

• Mirris

Jag har ett tält.. nån som vill ha?? Sonen tittar inte åt det .. nu ligger det i garderoben.. Hade det uppe i flera månader och det var så mysigt med kuddar o grejjor.. men icke!!!!
    Så för oss var det helt bortkastade pengar.

• längtans tider

Mirris: hihi synd att ni bor så långt bort annars kunde jag komma å köpa tältet av dig! :)
    De har ett sånt på min dotters dagis, och hon tycker det är jättekul! :)

• clinan

jag har köpt ett sådan golv pussel i typ skumgummi till Thea. hon är 1½ på lördag

• halstabletten

Pussel
    Sagoböcker
    Byggklossar
    Brio järnväg
    Bilmatta (en sådan med en liten stad uppritad som han kan köra på med sina bilar)
    Bobbycar
    Trehjuling
    Spade

• AnnaHerregarden

Nika!
    Jysk har sånt bäddset jag menade med bamse som jag sett i stan för 459:-!!! Jysk tar 225 per bäddset! Och många andra fina.
    Kram Anna

• Nika och Noel

Ja Anna! JAg har inte hunnit dit men blev tipsad av fler att åka dit så dit åker vi på onsdag när vi ska göra resten av julshoppingen.

Svar på tråden Julklappar till 1,5 åring?